Akvariehobbyen

Jeg har i den senere tid lagt merke til endel forskjeller på akvarie hobbyen her i Danmark kontra Norge og må si at Norge har et meget godt "akvaristisk" miljø.

Foskjellene jeg har lagt mærke til er bla. at Nordmenn virker som er flinkere til og innrede akvariene sine. Av bilder jeg ser av akvarier på de danske foraene jeg er med i vs. de norske så synes jeg at Norge scorer meget høyt.

En annen forskjell er at i Norge har vi også meget gode fora man kan få hjelp og bli kjent med andre akvarister. Etter mitt syn er akvaforum ikke kun et forum, men en stor portal som man stort sett kan finne ut alt man trenger og vite. Kunnskapsbaser, kalender, konkuranser, artikler og ja, alt man trenger, ryddig og oversiktlig er det også.
Danskene greier ikke komme opp imot hva Norge har, de har en side som har et høyt medlemstall, men jeg synes siden er UTROLIG rotete og synes den mangler det lille extra. Det finnes også noen andre fora, men en er spesifisert til Ciklider og et fora som krever betaling og derfor er mer eller mindre dødt.

Så jeg synes man skal være stolt av Norge og det flotte akvaristiske miljøet vi har.
Selv om jeg bor i Danmark vil jeg fortsatt holde meg til de norske foraene for og lære nye ting og få svar på det jeg lurer på.

Hei Norge!

Plussmedlem
Tar innlegget ditt som eit kompliment på vegne av alle oss som driv AkvaForum! Takker!
Støtter opp om Ina K ' s inlegg !!

Keep up the good work!
Inaktiv bruker
Men
så koselig at våre venner i de andre nordiske landene kommer innom
Henger meg på bølgen jeg,keep up the good work akvaforum.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap