Akvarister i Bodø og omegn!
Postet 30.03.06 kl 12:06
Endret: 30.03.06 kl 12:15
Akvarieprat i Bodø.
Kjempeide, Munda. Har luftet tanken her på en tråd tidligere og "alle" har lyst. Hvis vi kan få de som ferdes her inne til å melde sin interesse så kan vi i alle fall finne ut hvem i vårt område som skjuler seg bak "nick-namnene".
Hvis vi får tromma sammen noen stykker, så kan vi jo møtes til en uformell akvarieprat og se om vi kan få til noe. Vet om flere som har yngel de vil selge, vi gå sammen om bestillinger på planter o.l. osv.
Skriv meg opp på lista di!
Hvis vi får tromma sammen noen stykker, så kan vi jo møtes til en uformell akvarieprat og se om vi kan få til noe. Vet om flere som har yngel de vil selge, vi gå sammen om bestillinger på planter o.l. osv.
Skriv meg opp på lista di!
Postet 30.03.06 kl 19:17
Postet 01.04.06 kl 22:43
Postet 02.04.06 kl 01:14
Bodø Akvarieklubb eksisterer den og vi har hatt en del møter, men det har vært veldig liten oppslutning.
Selv om vi har vært få på møtene har vi gjennomført både diplomutdeling og utlodding av fine premier
Det er bare å hive seg rundt og melde seg inn (eller melde sin interesse), så kommer det innkalling til medllemsmøte rett over påske.
Selv om vi har vært få på møtene har vi gjennomført både diplomutdeling og utlodding av fine premier
Det er bare å hive seg rundt og melde seg inn (eller melde sin interesse), så kommer det innkalling til medllemsmøte rett over påske.
Postet 02.04.06 kl 19:13
Postet 03.04.06 kl 09:16
Eksisterer Bodø Akvarieklubb enda?
Prøvde og sende mail til bodø akvarie klubb, men fikk den i retur om at e-mailen ikke eksisterte. Forumet funker heller ikke.
Noen som vet?
Noen som vet?
Postet 19.04.07 kl 16:46
Postet 19.04.07 kl 22:17
At det ikke har vært så mye aktivitet i klubben i det siste kan kanskje ha noe med å gjøre at det er Mona Karolin som er leder, og hun er som kjent dessverre syk for tiden. Hvorfor nettsidene ikke funker, aner jeg ikke. Får håpe det dukker opp et medlem som kanskje vet om noe planlagt aktivitet!
Det året siden forrige gang denne tråden var oppe har jammen gått fort :p
Det året siden forrige gang denne tråden var oppe har jammen gått fort :p
Postet 19.04.07 kl 23:37
Jeg venter på å få alt vedr. Bodø akvarieklubb hit. Så snart jeg har mottatt det, vil det bli arrangert et "møte". Jeg skriver møte i gåseøyne, fordi jeg har tro på å holde tonen i klubben på et uformelt og lett nivå der det viktigste - iallfall til å begynne med - er at vi akvarister treffes. Jeg driver også på å planlegger å kjøpe frossenfòr, planter og fisk, men er avhengig av tilbakemeldinger fra de som er interessert. Jeg har ikke kapasitet til, verken økonomisk eller lagringsmessig å ta inn feks 200 plater av frossent fòr (som visstnok skal være minstekvanta for bestilling).
Nettsiden til Bodø akvarieklubb er nede fordi Mona Karolin har stått som ansvarlig for denne, også økonomisk. Inntil dette er ordnet, vil siden ikke være i funksjon.
Det er bare å ta kontakt med meg om noen ønsker å være med på ei slik fellesbestilling, ønsker å melde seg inn i klubben eller annet ang hobbyen vår!
Hilsen Lisbeth
mailadr: lisbeth.jakobsen(alfakrøll)sbnett.no
Nettsiden til Bodø akvarieklubb er nede fordi Mona Karolin har stått som ansvarlig for denne, også økonomisk. Inntil dette er ordnet, vil siden ikke være i funksjon.
Det er bare å ta kontakt med meg om noen ønsker å være med på ei slik fellesbestilling, ønsker å melde seg inn i klubben eller annet ang hobbyen vår!
Hilsen Lisbeth
mailadr: lisbeth.jakobsen(alfakrøll)sbnett.no
Postet 19.04.07 kl 23:48
Postet 20.04.07 kl 17:42
Postet 29.12.10 kl 23:56
Endret: 29.12.10 kl 23:58