Neolamprologus multifasciatus

Nå har jeg bestilt drømme fisken! Har drømt lange søte drømmer om disse søte fiskene helt siden jeg så akvarie dvd'n for første gang. De er kjempe søte. Dessuten må jeg jo ha et eget kar å ha de i så da må jeg jo ut shoppe litt

Deilig med skattepenger dere ))

Fornuftig bruk av skattepengene må jeg si
Gratulerer med drømmefisken! De er virkelig flotte!

Kjøpte 3 stk. for noen uker siden og i dag har jeg oppdaget 7 yngel, gitt! Vaska akvariet før de ble oppdaga, ser ikke bort ifra at noen forsvant da.

Når du setter opp karet ville jeg glemt å dandere sand slik du vil ha det. Etter de første timene i karet var gravinga i full gang her! Noen steder er det store groper, andre steder store hauger.

Veldig interessante fisker. Veldig aggressive fisker. Ingen andre arter kommer innenfor deres revir uten videre.

Hvor mange har du bestilt? Vet du noe om størrelse?
Er de så og si fullvoksne tror jeg ikke du bør se langt etter yngel. Etter å ha lest litt rundt og nå erfart det selv, så virker det som de er ganske villige til å yngle.
Har bestilt 2 par på AquaZoo. Har ingen aning på alder, men jeg vil tro at det er ungfisk (håper jeg da). Håper bare at de kan skaffes, de sto på "kan skaffes" lista.

Ang. graving så har jeg erfart det samme med kuhlii ål. Det er de som bestemmer hvor sanden skal være, ikke jeg.
Ang. AquaZoo, vet du hvor lang tid det tar før du får fisken hvis du bestiller fra "kan skaffes-lista?" Lurte på om jeg også skulle bestille noe der, de kunne skaffe en del interessant Tanganyika. Vet du hva frakt kommer på?
Hr ikke aning om hvor lang tid det tar, men jeg håper det ikke tar alt forlang tid. Husker ikke hvor mye frakten er, men du må bestille fisk for min. kr 300,-.
Tilfeldig bekjentskap
© Lisbeth
Reklame for plussmedlemskap