Nytt kamera, nye bilder, Malawi

oioi, meget bra bilder av flotte fisker
Fiskebasen kaller Send inn bildene, om du er sikker på art.
Frank Angell
Fiskebasen kaller :) Send inn bildene, om du er sikker på art.

Det kommer i løpet av helgen, må ta noen flere bilder og bruke de beste.
Flott Åssen kamera er det du har fått klørne i?
Nikon D50 m/Sigma 18-50 F:3.5-5.6 DC . Det er som mangen sikkert vet et utrolig bra kamera, har tatt 80 bilder, og 30+ av de er bedre enn de 10 beste-av over 800- , jeg tok med det forrige kamera; Fujifilm 5600.

Blir artig å lære meg de forskjellige funksjonene, har ikke peiling men det er alltid gøy å lære.
Fine bilder ja! Fikk 6stk av den øverste der i hus idag. Ps. Demasoni. Nydelig fisk!
Har dette kameraet selv, og er storfornøyd. Du må lære meg litt om hva slags innstillinger du bruker osv:P det tred siste bilde var jo konge bra! alle de andre var også veldig bra!
Karl Kristian
Har dette kameraet selv, og er storfornøyd. Du må lære meg litt om hva slags innstillinger du bruker osv:P det tred siste bilde var jo konge bra! alle de andre var også veldig bra!

Har tatt bildene enten med auto, portrett eller makro, har ikke forandret innstillinger enda. Hvilke bilder som er tatt med vilket oppsett vet jeg ikke. Har hatt en 500w halogenlampe over karet når jeg har tatt bildene.

Det tredje siste er et utsnitt , Brennvidde er 25mm, F/5,6, Eksponering 1/125sek. Men dette sier meg desverre lite, får bla gjennom manualen.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap