Mat til Malawi

Hva og hvor ofte, har inntrykk av at disse alltid er sultne....
Jeg har lest om sammensettninger av rekemix ogs likt så det er ikke den slags svar jeg er på jakt etter.. her kjøpt litt frossenfor som jeg av og til gir de.. samt flakfor og granulat, de får også agurk av og til..
Men er liksom mere på jakt etter hvor ofte de skal fores og med hva...
Malawi kan kanskje klassifiseres som de sultneste fiskene på det afrikanske kontinent, om ikke ett ennå større område

Jeg foret mine en gang om dagen, på tross av dette kunne de ikke defineres som slanke.
Mengden er vel det mest viktige; hos meg var alt spist opp før det var kommet til bunnen. En og annen bit havnet mellom steiner og slikt, slik at også mallene var gode å runde

Dette er hva jeg foret med:
JBL Novo rift.
Aquatic nature ciclid excel.
Rekemix.

Rekemixen var 60-70% grønnfor - på grunn av hovedvekt av mbunas i karet. Denne foret jeg med annen hver dag. Aquatic nature ble mer brukt enn novoriften, så om vi sier at i løpet av en måned, fikk de 15 måltider rekemix, 10 måltider aquatic nature, og 5 måltider novorift. Hadde forøvrig en meget upopulær sultedag av og til.
En skjelden gang fikk de bittelitt reker, rett å slett rester fra jeg hadde foret i de andre karene. Var forsiktig med dette, siden det var mest alge\ planteetende fisk i karet
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap