Hvilken malawi er dette?

Har to stykker av disse, men vet ikke hvilken art det er.Noen som har peiling?

Det som er litt rart er at når jeg slår på lyset om morgenen så er de helt svarte og stripene er metallic blå, men etter en liten stund med lys så blir de bleke sånn som den på bilde. Noen som vett hvorfor?
vanskelig å si... kanskje en elongatus av noe slag...?
Hei.

Enig med richard, ser ut som en elongatus ungfisk. Ikke sikker på hvilken variant det er. Forsikre deg om hvilke arter m/ fangstplass det er når du kjøper ny fisk!

Mvh Henrik

Angående lyset, så trives malawi bedre i noe dempet belysning. Den viser også bedre farger. Hvilke lysrør har du?

H
Vett ikke hvlilken lys rør det er. Det var de som følgte med, akvariet er ganske nytt. Hvilke lysrør ambefaler du ?
Er også litt usikker på denne her. Han i butikken sa at det var en Melanochromis vermivorus, men etter å ha sett litt på cichlid-forum.com så synest jeg det ligner mer på en Melanochromis simulans.
Tror dere at det stemmer ? Hadde ver litt gøy å være sikker siden jeg skal prøve å få tak i to hu fisker til den :P
Kanskje du finner den som ligner på denne siden?
Melanochromis ?
Se på rullemeny av bilder på venstre side. Du får frem noen flere bilder når du klikker på et.
tror det er en Melanochromis vermivorus nå. Har studert en del bilder nå så jeg satser på at jeg har rett :P Det var det han som solgte den til meg sa også, men ble litt i tvil da jeg såg Melanochromis simulans. Får bestille to stk hunn fisk og satse på det beste
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap