Bilder av mine Tropheus

Inaktiv bruker
Her er mine fisk,hilsen Morten.
Morten Knudsen
Her er mine fisk,hilsen Morten.

Se dine Red Rainbow slik som mine Morten?
Inaktiv bruker
Flotte!
Inaktiv bruker
tropheus
Dem er noe små enda men har absolutt potensiale,grønt gult rødt og blått i dem.
Samler bildene dine her, Morten. Det er ikke verken nødvendig eller tillatt å starte nye tråder om eksakt samme tema mer enn en gang

[External Image]
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Inaktiv bruker
Tropheus
Har desverre ingen innteresse av at andre skal bestemme hvor jeg har bildene og flytte dem rundt trodde det ikke var lov.Så heretter setter ikke jeg noen flere bilder inn!!!.Her er det visst for mange verdensmestere:
Det er vel ingen som bestemmer hvor du skal ligge inn dine bilder?
Det Badat mente var vel at det var greiest å samle det i en tråd
Ikke la deg skremme av litt kritikk
Ligg ut masse bilder
Morten Knudsen
Har desverre ingen innteresse av at andre skal bestemme hvor jeg har bildene og flytte dem rundt trodde det ikke var lov.Så heretter setter ikke jeg noen flere bilder inn!!!.Her er det visst for mange verdensmestere:

Takk til deg Erik (Evolution).

Og til deg Morten!
Jeg var ikke bedre enn deg første gang jeg la ut bilde. Takket være folk herinne lærte jeg en hel masse når det gjelder fiskehold og andre ting.

Når det gjelder han som flyttet bildene dine så gjorde han bare "jobben" sin. Han er nemlig en av "moderator" som "veileder" folk herinne. Han gjorde det som jeg advarte deg i den andre tråden din. Han gjør en fantastisk jobb og har hjulpet mange akvarister, inkludert meg.

Jeg gav deg noe tips. Hvis det sårer deg så slutter jeg med det.
Jeg håper virkelig at du er fortsatt med oss.
Morten Knudsen
Rettningslinjene her på AF har du godkjent når du registrerer deg.
Siterer derfra:
8) Innlegg skal postes i riktig kategori. Feilpostede innlegg kan bli flyttet til riktig kategori uten varsel.
9) Det er viktig at overskrift i tråd/innlegg er kortfattet og informativ. Da får du raskere svar. Moderator kan endre overskrift uten varsel.
18) Postinger av samme innlegg eller bilder i forskjellige fora er ikke tillatt. Dobbelpostinger slettes uten varsel.
28) Klage på moderators avgjørelser tas ikke på forumet, men pr e-post til moderator.

Jeg ønsker ingen utvidet debatt rundt det at jeg for din del samlet alt på ett sted, i stedet for 4 tett på identiske tråder. Om du mener at min avgjørelse om å rydde her strider mot AF sine rettningslinjer, se punkt 28.
Om du mener at dette har noe med VM å gjøre, tja, da får du mene det

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap