Fjerning av yngel, neol. ocellatus

Har no fått yngel for andre gong på kort tid hos et par i karet mitt, men forrige gong blei yngelen oppeten i løpet av ei veke. I dag såg eg at kull nr. 2 er ute og kikar. Kunne tenke meg å få desse til å vekse opp til uetbar størelse. Nokon som har prøvd å fjerne desse frå hovedkaret eller putte dei i fødekasse?
Havengel
Har no fått yngel for andre gong på kort tid hos et par i karet mitt, men forrige gong blei yngelen oppeten i løpet av ei veke. I dag såg eg at kull nr. 2 er ute og kikar. Kunne tenke meg å få desse til å vekse opp til uetbar størelse. Nokon som har prøvd å fjerne desse frå hovedkaret eller putte dei i fødekasse?

Har flyttet flere kull over i ett yngelkar og har hatt en relativt grei overlevelsesrate.
Trikset er og avlede moren med noe godt og spise, mens man tar sneglehuset yngelen gjemmer seg i og flytter over i ett annet akvaruim.
Selv har jeg hatt ett nytt snelgehus parat og lagt direkte i akvariet på samme sted som det jeg tar ut.
Vart to kull samtidig for tre vekar sidan, og det kom nytt kull ut denne veka, så no har eg foreløpig rundt 40 yngel i karet. Den andre hoa ser også til å ruge på noko.

Eg putta ti yngel i ei fødekasse i karet, men dei vart slept tilbake når dei andre ikkje vart etne. Naturen får gå sin gong her, tenkjer eg. Har ikkje plass til å fore opp så mange.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap