- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- God bok?
God bok?
Noen som vett om noen gode bøker om malawi og tanganyika?
Det jeg tenker på er en bok med god oversikt over forskjellige arter fra disse to stedene og mye nytting info. Har Norsk akvarie og hagedam leksikon og dette er en veldig god akvarie bok, men står ikke så mye spesifikt om malawi og tanganyika.
Tenkte det ville være lurt å ha en slik bok i hylla sånn at jeg kan finne svar på ting jeg lurer på selv og ikke begynne å mase her på forumet hvær gang det popper opp et lite spørsmål i det lille hodet mitt :P Hadde vert en fordel om boka er på norsk, men engelsk går også.
Det jeg tenker på er en bok med god oversikt over forskjellige arter fra disse to stedene og mye nytting info. Har Norsk akvarie og hagedam leksikon og dette er en veldig god akvarie bok, men står ikke så mye spesifikt om malawi og tanganyika.
Tenkte det ville være lurt å ha en slik bok i hylla sånn at jeg kan finne svar på ting jeg lurer på selv og ikke begynne å mase her på forumet hvær gang det popper opp et lite spørsmål i det lille hodet mitt :P Hadde vert en fordel om boka er på norsk, men engelsk går også.
Postet 10.02.08 kl 23:23
Postet 11.02.08 kl 00:13
Postet 11.02.08 kl 00:35
Postet 11.02.08 kl 00:38
Endret: 11.02.08 kl 00:41
Postet 11.02.08 kl 02:21
Den absolut bästa boken är
Malawiciklider i sin naturliga miljö av Ad Konings
Där står det hur de lever isjön och går mera på djupet..bokstavligt talat.
Den finns på Svenska jag har den tredje utgåvan.
Back to nature är ganska bra men väldigt ytliga det står det viktigaste kanske .
Saknar lite djupare information i de men för all del de duger de som första malawi boken.
Malawiciklider i sin naturliga miljö av Ad Konings
Där står det hur de lever isjön och går mera på djupet..bokstavligt talat.
Den finns på Svenska jag har den tredje utgåvan.
Back to nature är ganska bra men väldigt ytliga det står det viktigaste kanske .
Saknar lite djupare information i de men för all del de duger de som första malawi boken.
Postet 11.02.08 kl 16:47
Postet 11.02.08 kl 17:04