Aquascaping

Måtte bare legge ut et par bilder av mine multiers fantastiske aquascaping. Helt imponerende hvor mye sand de små tassene er i stand til å flytte på kort tid. Sandtaket mellom de røde lavastenene og de lyse stenene er der det meste av sanden dumpes.
Tror de har det ganske så bra vurderte å kvitte meg med dem fordi jeg ser så lite til calvusene mine - men ut fra hva jeg leser så er calvuser sky og mye i hulene sine uansett. Så da blir det nok å beholde karet som det er Fantastisk morsomme fisker
A.Calvus är lite skygg om man har lite fisk!
Men har du en del fisk så är de modigare och det gäller för många olika arter.

Har man mycket fisk så kommer de lite skyggare fram.
De er desto flottere når de først er fremme

Tror ikke jeg bør ha flere fisker i akvariet, det er bare 128 liter og jeg har 3 calvus, 4 multier og 4 jul. transcriptus. Veldig lyst på noen prikkete hesteneser, men det får nok heller vente til ev. calvusene er blitt så store at de må få nytt hjem.

Tycker nog att det är för litet för både A.Calvus och hästnosar !
Det blir nog inte så bra!
Ja, vet at calvusene kommer til å bli for store - de selges nok etter hvert. Det er ikke de vanlige hestenesene jeg tenker på, men prikkete hestenese. De blir 7 cm og ifølge fiskebasen her så går de fint i 120 liter.
Tänk på att du har 2 arter av revirhävande arter och tycker ändå att det blir för litet för hästnosarna!

De kommer till att bli jagade var de än är!

Var det Tanganicodus Irsacae du tänkte på?
Det är en mycket vacker fisk!
Ja, det er den. Nydelig fisk og som sagt så har jeg ikke planer om å skaffe flere fisker ennå. Jeg venter til den dagen calvusene er så store at jeg må kvitte meg med dem. Som det er nå så er det fin balanse, selv om jeg gjerne skulle sett calvusene mer fremme.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap