Malawi kar/fisk bilder!

Prøver og starte en tråd med forskjellige Malawi Kar her jeg da =) jeg da =) håper at vi får se mange fine malawi kar da =)
Div bilder på malawi
Bild nr 1 Copadichromis sp.Kawanga White blaze flourocent 2 st hannar

Bild nr 2 Fossorochromis rostratus hanne

Bild nr 3 Nimbochromis venustus hanne

=)
Pene fisker hva? =) blitt helt frelst av Malawi jeg =)

Ja det är fina !

Får man komma med ett litet tips?

Så bra

sätt på ett liggunderlag på baksidan på akvariumet som bakgrund så kommer de att färga ännu mera (gärna svart)
=)
hehe =) takk =) har faktisk tenkt på det i lang tid men aldri tatt meg tid til det. Men takk for tipset =)

Du hadde mange kar jeg likte utrolig godt =)
masse pene fisker hadde du også =)
Tack skall du ha!

Men har inte så mycket malawi kvar längre!
Det finns mycket fina Malawiciklider att välja på en till varje smak !

Har blivit mer och mer Viktoriaciklider på mig så man har ju begränsad med plats.Så jag har sålt undan väldigt mycket för att göra plats till Viktoriaciklider

Har nog kan man säga blivit Viktoriafrälst.
Ja men men det er pent det også =) satt nettopp og så på det ene victoria karet ditt =) utrolig pene fisker da utrolig vakkert kar også.
Skal ikke se bort ifra at en vakker dag så kommer jeg til og kjøpe meg et kar som kanskje blir med fisk fra Victoriaciklider =)

Tycker jag låter som en bra ide!
Ta kontakt med mig när du skall det jag har en heldel spännande nu!

Du kan läsa lite om de i min peronliga tråd .

Bilder av malawi
Her er noen bilder av mitt 720l akvarium med malawi ciklider, syntes malawi ciklider er utrolig fine.

Bilde 1: Akvarie front
Bilde 2: Aulonocara "Rød rubin"
Bilde 3: Dimidiochromis compressiceps

Jeg har også ett akvarium med tanganyika ciklider, ett 230l hjørne akvarium. Der har jeg bla. 20stk. utrolig flotte Tropheus black pemba "orange flame". Disse får snart ett nytt hjem, ett 530l akvastabil. Jeg skulle fått 530 literen denne uken men det kommer ikke før neste uke. Gleder meg som en unge

Når jeg flytter tanganyika ciklidene til det nye akvariet, så får jeg ett ledig akvarium som jeg enda ikke er sikker på hva slags fisk jeg skal ha. Vurderer Discus, men er usikker på dette da det er mye jobb med Discus etter det jeg har hørt. Vannbytter annenhverdag eller helst hver dag har jeg blitt fortalt, det blir slitsomt i lengden om man ikke har ett system med automatisk vannbytte.[External Image]
Her kommer noen til..

Bilde 1. Tropheops tropheops "crocodile rock"

Bilde 2. Labeotropheus fuelleborni "Katale"

Bilde 3. Otopharynx Tetrastigma
Snygga bilder Alenate !

Kan vi få se på de bilderna som du har på lek på Labeotropheus fuelleborni "Katale" ?
Til narols
det siste bilde du har der? er det en rov malawi?

kan ikke si noe mer en vakkert vakkert og mer vakkert =)
og flott at dere bidrar med bilder og sånt =)
Svar til geir
Ja, det er en rovfisk. En Dimidiochromis compressiceps, den er faktisk finere i å se på live, en på dette bildet.
=)
Skjønner ikke hvordan dere greier og ta så bra bilder jeg =) blir jo helt satt ut =)
Utrolig fine bilder alle sammen her har

Forresten noen som vet hva denne her heter?
den er bare 4 cm eller noe
Geir Guldal
Skjønner ikke hvordan dere greier og ta så bra bilder jeg =) blir jo helt satt ut =) Utrolig fine bilder alle sammen her har :) Forresten noen som vet hva denne her heter? den er bare 4 cm eller noe

Det er en Pseudotropheus demasoni
Flere bilder
Her kommer flere bilder av mine malawi

Bilde 1: Sciaenochromis fryeri
Bilde 2: Aulonocara "Fire fish"
Bilde 3: Cyrtocara moorii

Synd man bare kan legge inn 3 bilder av gangen. Er det noen som vet hvordan man legger inn store bilder slik som i denne tråden:

Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap