Hører røtter til i tanganyika? i så fall, hvilke?!

Plussmedlem
Hvis du ser på bilder fra Lake Tanganyika så vil du se trær langs denne sjøen. Finnes det trær langs et vann så vil du alltid finne rester av treverk i sjøen.
Elver vil også dra med seg røtter og annet treverk inn i sjøen.
Om du får tak i akkurat de rette afrikanske tresortene...Det er et annet spørsmål
Loomis
Om du får tak i akkurat de rette afrikanske tresortene...Det er et annet spørsmål ;)

Var det jeg lurte på.

Om noen av de træra rundt tanganyika er av de røttene som er og finne i dagens dyrebutkker/nettbutkker.

Hvis ikke så, Neivell.. Da får jeg bare ta en av de røttene jeg syntes ser penest ut
Plussmedlem
Veit ikke hvor alle dyrebutikkenes røtter kommer fra, men om det er noe særlig import av røtter fra dette området er vel heller tvilsomt.

Synes du hadde et godt forslag Du bestemmer best selv hva som er penest
Det spiller egentlig ingen rolle siden drivved ser omtrent likt ut uansett hvor det kommer fra. Noen er mørkere og hardere enn andre. Du velger bare de du liker.

Siden røtter senker ph må du ikke ha mye i vannet.
Håvard Støre Andresen
Siden røtter senker ph må du ikke ha mye i vannet.

Er ikke snakk om mye nei. Mange mener at det ikke hører hjemme i tanganyika men litt syntes jeg bare tar seg godt ut
Mopani-røtter selges enkelte steder og er afrikanske. Står litt om de her. Om de passer så godt i et tanganyika-oppsett er en annen diskusjon
Sant så sant, får se hva det blir til
Litt usikker ennå!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap