Etterlysning.....metriaclima "membe deep"

Er det noen som har Metriaclima membe deep, Eller også kalt Maylandia membe deep...
Er veldig interessert i å skaffe meg flere eksemplarer av denne fisken.
Noen som kan hjelpe.....
Jeg har 6 stk (3+3) av disse. Kjøpte dem fra Bergen Akvarieutleie, som igjen hentet dem fra Carsten Gissel i Danmark. Har desverre ikke hatt noe oppdrett på disse ennå, men det hadde vel vært for langt unna uansett.

Fantastisk fine fisk uansett
BillyIdle
Jeg har 6 stk (3+3) av disse. Kjøpte dem fra Bergen Akvarieutleie, som igjen hentet dem fra Carsten Gissel i Danmark. Har desverre ikke hatt noe oppdrett på disse ennå, men det hadde vel vært for langt unna uansett. Fantastisk fine fisk uansett :)

Du er vel da ikke interessert i å selge noen av de...... Håper, håper....
Carsten Gissel er det malawi karsten?
Jeg kommer nok desverre ikke til å selge noen av disse, men jeg har planer om å avle på disse i nær fremtid. Håper jeg kan ha salgsklar yngel i løpet aav vinteren. Dette blir i så tilfelle F2-yngel

Når det gjelder Carsten, så er det to av dem i samme by (Aalborg) som driver import av fisk fra malawi! Carsten Gissel er ikke "Malawi Carsten", men er for tiden involvert i zoobutikken Styr på dyr.
Hei på deg.

Nå skal ikke jeg late som jeg kan geografi, men si det som det er, jeg vet ikke hvor i landet du kommer fra, men jeg ville bare si at jeg mener jeg fant malawien du leter etter hos Nols Ciklidehobby. Følg linken til Nols og scroll nedover så finner du Pseudotropheus sp. "Membe deep-Likoma"

Her går den ikke under Metriaclima, men pseudotropheus. Ikke rart man blir forvirret når de forandrer navn fortere enn vi greier følge med.
Mener dette er samme fisken.
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap