Kjøp av malawi som jeg ikke er helt fornøyd med.

I dag var jeg innom butikken og hentet fem Rød Zebra OB.
Leverandøren hadde sendt 5 stk, jeg hadde bestillt 4, så jeg fikk 5 for prisen av 4. Noe jeg var svært fornøyd med.

Men, jeg fikk ikke tatt en god titt på dem før jeg hadde sluppet dem oppi tanken min. (De var fortsatt i pakningen fra leverandøren da jeg hentet dem)

Det jeg oppdaget når jeg fikk dem ut i karet mitt var at den ene er misdannet. Halen hans er deformert og han bruker mye mer krefter når han svømmer enn de andre. (Legger til bilde i morgen tidlig.)

En annen er "misfarget", dvs. den har nesten ikke farger i det hele tatt. Bortsett fra at den har noe sort over høyre øye.

De tre resterende er to OB fargede og en Oransje med noe små flekker over ryggen. (Ser ut som restfisk på en måte, ingen av dem ser "sunne" ut)

Disse fiskene har jeg ikke betalt for enda, meningen er å stikke innom å betale i morgen.

Problemet er at jeg har ikke så veldig lyst å betale for fisk jeg ikke er fornøyde med. Og alt jeg har kjøpt fra dem før har vært av prima kvalitet.
Dette er første gangen jeg opplever noe slikt fra dem.
Og jeg har svært liten lyst til å begynne å "krangle", siden jeg vil fortsette å være en god kunde hos dem.

Er det noen som kan komme med råd eller hjelp til en fortvilet stakkar?

Dette er en sak mellom deg og selger, ikke noe noen her inne kan gjøre noe med.
Det er ikke spesielt ønskelig med slike debatter da de som regel/ alltid blir ensidig og uten særlig verdi.
Ta saken opp med selger, hvis du ikke kommer til en løsning bør du kontakte forbrukerrådet.

Ligger en tråd her inne med generelle tips ang tvister, står endel råd/ tips der.
(Den tråden er ikke ment for enkeltsaker)

Stenger denne tråden.
Tilfeldig bekjentskap
© AZI
Reklame for plussmedlemskap