Tanganyika seglehuslekere, hvilke kan en ha sammen med tropheus?

Hvilke andre typer fisk kan en ha sammen med troffer?
om spiser samme type mat...?
du kan ha regani, eretmodus (hesteneser) tanganicodus en anna type hesteneser med spissere snute. vi har telmatochromis vittatus i lag med tropheus det funker fint.
cyprichromis leptosoma kan du ha, disse har vi forsøkt med tropheus og de funker fint sammen.
sneilehuslekere ville nok ikke funke med tropheus pga maten og tropeusen kan kjøre litt over de.

hvor stort kar har du? det lønner seg og starte med en gruppe på min 20 stk da tropheus kan bli veldig hissige, de er ikke snille med hverandre. hesteneser der må du ha flere en 8 eller bare ett par disse dreper hverandre vist de blir i små antall og danner seg par.

har 530 l kar. har bestillt 30 tropheuser som skal få komme oppi der..
Kan en ha ansistrus sp.? i karet...har det med malawiene... vil det gå greit her også?

Vil ha noen litt mindre fisker sammen med troffene men vet ikke helt hvilke jeg skal gå for...
Håper på noen gode anbefalinger....
hva tropheus har du på lur da?

har disse til salgs
Dine er utrolig flotte... men VF blir litt dyrt for meg som første troffe tror jeg.

T.Uwari green F1 og kasakalawe bernsten F1 eller duboisi maswa
Må se når jeg ser dem. har reservert 30stk.
hva må du betale for disse? er det yngel/ ungfisk?
vibsi der der er halt fantastiske. Skulle ønske jeg hadde råd til no sånt
Vibsi
vi har telmatochromis vittatus i lag med tropheus det funker fint. cyprichromis leptosoma kan du ha, disse har vi forsøkt med tropheus og de funker fint sammen. sneilehuslekere ville nok ikke funke med tropheus pga maten og tropeusen kan kjøre litt over de.

Disse du nevner her er jo kjøttspisere/altspsende også..... Hva er forskjellen på disse og seglehuslekerene utenom str. da?
Siden du snakker om maten så forstår jeg ikke helt, siden du har prøvt og det funket...
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap