Tropheus

Hei.
Er det noen som kan gi meg tips om hvem på Vestlandet ( Stavanger området ) som har Tropheus? Kan få bestillt igjennom dyrebutikker her, men trives bedre med å handle av folk med erfaring. Håper noen kan tipse meg.
Kontakt Vibsi, Saffen eller Evolution her på forumet.. De er bosatt utenfor Bergen. Ellers er det Vidar fra Songdal.

Lykke til!

Mvh,
Kristian
Glimrende! Takk for tipset!
Jeg bor i Sogndal, men med tiden flytter jeg nok til Bergen.

Når det gjelder å handle tropheus hos dyrebutikker vil jeg ikke anbefale deg å handle der. Det er svært mye dyrere og i mange tilfeller selger dyrebutikkene middels kvalitet som de sier er topp kvalitet.

Anbefaler deg til å handle privat hos de som er aktive her på forumet... da får du nok fisk du er godt fornøyd med!
Jeg har en gruppe på 23 stk. yngel av Tropheus Bright Red. Disse er F2

Hva det betyr er at mine voksne er F1, første generasjon av viltfanget. F2 blir da neste generasjon.

Det som er litt "spesielt" med Bright Red er at det vissnok bare er et par stykker i Norge som har akkurat denne. Grunnen er at det er begrenset fangssted på disse og grunnet krig i Kongo så er de vanskelig å få tak i.

De er røde og fine, du kan se bilder av de voksne i min profil. Yngelen er imidlertid ikke store nok til å bli solgt ennå, men de vokser fort.

Ellers, slik jeg ser det så er jeg den eneste i Vestfold som holder Tropheus
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap