- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Er hvitprikket synodontis Synodontis angelicu sjelden?
Er hvitprikket synodontis Synodontis angelicu sjelden?
Ser ingen har registrert Hvitprikket synodontis
Synodontis angelicus på akvaforumet er den veldig sjelden eller?
Postet 15.04.09 kl 22:26
Endret: 15.04.09 kl 22:36
Dette er ikke av de vanligste synodontisene nei. For en tid tilbake siden var det helt umulig å få fatt i. I den senere tid har det vært mulig.
Det er en flott fisk, som etter egen erfaring, er ganske tolerang. Vi har fire stykken, og de har nå levd i mange år. Er ikke mye fremme da.
Tror at vitenskapen kom frem til at artsnavnet var feil, og korrekt navn på arten nå er angelica. Dett da slektsnavnet viste seg å tilhøre et annet kjønn enn først antatt, og da blir artsnavnet annerledes bøyd.
E
Det er en flott fisk, som etter egen erfaring, er ganske tolerang. Vi har fire stykken, og de har nå levd i mange år. Er ikke mye fremme da.
Tror at vitenskapen kom frem til at artsnavnet var feil, og korrekt navn på arten nå er angelica. Dett da slektsnavnet viste seg å tilhøre et annet kjønn enn først antatt, og da blir artsnavnet annerledes bøyd.
E
Postet 15.04.09 kl 23:07
Hmm
du kan ikke legge ut bilder av dine voksne på denne tråden?
jeg vil se hvordan den ser ut når den begynner å vokser.
jeg vil se hvordan den ser ut når den begynner å vokser.
Postet 15.04.09 kl 23:44
Endret: 15.04.09 kl 23:52
Postet 15.04.09 kl 23:54
Hmm
Flotte greier
Hvor stort kar holder du de i ?
Hvor stort kar holder du de i ?
Postet 16.04.09 kl 00:17
Hmm
Hvilken andre fisker går denne sammen med?
Vil ett akvastabil 900 liters kunne huse 1 slik fisk?
Vil ett akvastabil 900 liters kunne huse 1 slik fisk?
Postet 16.04.09 kl 01:13
Hmm
Å siste spørsmåle jeg har til deg angående denne fisken er hvor stor i cm de er de dere har i bergens akvariumet Så har jeg fått alle de svarene jeg er ute etter
Postet 16.04.09 kl 02:04