Som tittelen sier, kan noen gi meg litt navn på disse typiske butikk malawifiskene? Og om du vet sånn ca pris på de forskjellige artene hadde det og vært nyttig
Det er gaaaanske mange forskjellige typer av malawia i butikken. Varierer jo så klart fra sted til sted mtp hvor seriøse dem er men vil absolutt anbefale deg og gå og titte i en butikk for utvalget kan være ganske stort.
Hehe ja vet det er mye forskjellig i butikken, men typiske arter vil jeg tro det er synst nå jeg har sett mye det samme av malawi i forskjellige butikker. Så om det er noen de nesten alltid har så hadde det vært fint å liste de i denne tråden samt sånn ca pris
Labidochromis caeruleus - Golden Labidochromis sp.- Hongi Rød Zebra Melanochromis auratus Cyrtocara moorii - Delfinciklide og Aulonocara jacobfreibergi eller stuartgranti av noe slag.
Priser på halvvoksen fisk tror jeg har ligget på ca 80,- for de fire første og 100,- for de siste, men alle fiskene kan også selges for over 100,- har jeg sett.
De jeg har sett mest av er:
Labidochromis caeruleus - Golden
Labidochromis sp.- Hongi
Rød Zebra
Melanochromis auratus
Cyrtocara moorii - Delfinciklide
og Aulonocara jacobfreibergi eller stuartgranti av noe slag.
Priser på halvvoksen fisk tror jeg har ligget på ca 80,- for de fire første og 100,- for de siste, men alle fiskene kan også selges for over 100,- har jeg sett.
Du har vel fått med de vanligste slaga her ja Shiramor,men jeg tror nok prisene varierer mer en utvalget av fisken.Der jeg handler fisk ligger utfarga fisk på +- 400kr paret,golden er nok den rimligste får du får en hundrelapp stk 5-6cm.