Dumt spørsmål?

Jeg har såvidt begynt å se på afrikanske ciklider og lurer på om man kan holde malawi- og tanganyikaciklider i samme kar? Og i tilfelle, hvorfor ikke? Dumme spørsmål finnes ikke, sies det, men...
De trenger litt forskjellig vann verdier, men med min erfaring mener jeg at dette går bra.. Har vertfall gått bra hos meg i 4 år.. Men de trenger litt stor plass.. Og masse gjemmesteder..

Er nok noen som kommer til å mene dette ikke går i det heletatt vil jeg tro, og det er jo anbefalt å holde seg til en type, men det må du nesten bare føle deg fram til, jeg hadde vertfall yngel hele tiden oppi mitt malawi/ tanganyika kar. Hadde ikke noen unaturlige dødsfall heller så vit jeg vet.. Hadde clarias malle oppi der og og det eneste som skjedde var at jeg ikke hadde dekkglass på akvariet så clariassen hadde hoppet ut å jeg fant den pokker meg ikke. Men da jeg skulle legge meg fant jeg den oppi sengen under dynen min.. hehe,, heiv den oppi akvariet igjen jeg så levde den så lenge og ble så stor at jeg ga den vekk til slutt.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap