Hjelp til malawi- akvarium.

Heisann

Spørsmålet er som følger:

Er det mulig å bruke dette akvariet til et Malawi-karr, eller er det upassende siden det er et hjørneakvarie?

Akvriet er et Müller & Pfleger Brillant 110 (220l hjørneakvarie)
Legger ved et bilde med målene til akvariet.

Mulig jeg har postet på feil plass, men vil gjerne ha korrekt info og valgte derfor å plassere det under Malawi.

Mvh. Mats

At det er et hjørnekar burde gå fint det Vær bare litt obs på hvilke arter du har i det, det er ikke så stor bunnplass. Ville valgt en, max to arter av en liten og/eller litt fredelig type malawi. F.eks en Aulonocara-art eller en liten mbuna. Min favoritt er denne. Lykke til!
Inaktiv bruker
hjørnekarr er jo helt toppen for malawi etter min mening ass
du kan jo starte å tenke på innredning, det er jo det morsomste
steiner kan jo bygges i hjørnet bak, litt utover og litt ut på sidene, sørg for å få fine huler og gjemmesteder, så blir de storfornøyde

jeg er ikke ekspert, men har hatt denne:
og denne egner seg veldig bra for 240 litere, da dem ikke er så aggressive av seg etter min erfaring

Lykke Til
Takker for alle svar

Har ei gruppe på 4 arter som tidligere har gått i en 200L.. Disse har gått ilag i 2 år, så er ikke bekymret for sammensetningen.. Det er faktisk bare Golden som har skapet seg litt i det siste, men det har roet seg

Er akkurat ferdig med å ha over fisken i hjørnekaret nå, og alt ser ut til å gå glimrende

Noen som har erfaring med?:
Aulonocara baenschi
Aulonocara steveni
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap