Kan disse tre gå sammen? (tanganyika)

Kan disse tre artene settes sammen i en 110 liter?

- Lamprologus Ocellatus
- Julidochromis transcriptus (masked julie)
- Neolamprologus brichardi (prinsessen av burundi)

Har aldri hatt Tanganyika før, og vet svært lite om disse fiskene. (Har malawi, så vannverdiene kan jeg med.) Ut i fra det jeg har lest, så er det vel prinsessen, som muligens kan bli et problem her? Eller går det bra?

Er det kun Ocellatusen som er sneglehusleker, og er det best med kun en art sneglehusleker i karet?
uten og si for mye så tror jeg nok at prinssesene kan havde seg mye på de andre, da de er veldig dominate av seg. de to andre vil nok kunne gå bra. kunne nok hatt evt noen breviser sammen med dem og. har jatt det selv og har gått greit. men kan godt prøve og holde dem på vær sin side av karet da. og du kunne nok sped på med julidochromis ornatus,lamprologus meleagris,neolamprologus meeli o.l bare husk på at dette er kjøtt spisere.
Får vurdere å kutte ut prinsessen da. Litt dumt, da det er en veldig flott fisk. Får begynne med de andre to og se hvordan det går. Tror ikke jeg tar inn julidochromis ornatus, da det står at den kan krysse seg med transcriptusen. De andre får jeg se på etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap