Golden og sommerfugl?

jeg var i dyrebutikken idag, og hadde meg en diskusjon med en ansatt, der hun mente at golden kom til å ha det helt fint sammen med sommerfuglciklide og diverse guramier..

Noe jeg ikkje skjønner er hvordan disse fiskene, som er fra to ekstremt forskjellige vann og vannkvaliteter kan ha det så bra?

Jeg må si meg sterkt uenig i hva hun mente om dette, og mener at med slike vannkvaliteter og med tanke på hissighet og vannbiotop ikke kan være noe særlig til en bra sammenheng?

Jeg vil også understreke det hun sa om at guppyer og malawi, og egentli alle typer fisk kan være sammen uten det skal føre til videre problemer

Hva mener dere?
AndersØ
Jeg vil også understreke det hun sa om at guppyer og malawi, og egentli alle typer fisk kan være sammen uten det skal føre til videre problemer

Dette sier vel det meste om kunnskapen...
joda selfølgelig, og med tanke på at hun begynner å diskutere med meg når jeg sier at malawi ikke er noen selskapsfisk og at det ikke passer med guppy, SKREMMENDE!
Ja og slikt får nybegynnere høre når de kommer for å kjøpe akvarium og velge seg noen fisker som de synes der fine ut. Det er kjipt!
Tilfeldig bekjentskap
© Lisbeth
Reklame for plussmedlemskap