- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Sneglehus til sneglehuslekere
Sneglehus til sneglehuslekere
Postet 25.02.10 kl 18:26
Postet 25.02.10 kl 19:12
Ok, jeg tok en snarttur til MENY i kveld men de henviste meg til ULTRA. Har du noen ca pris på sneglehusa der? På http://cichlidecentret.biz/ får man 10 stk for 5 DK. Men det kommer jo litt ekstra i frakt da, men det går på vekt så kan jo ikke være all verden de husa veier
Postet 25.02.10 kl 21:07
Husker dessverre ikke hva de koster, men kan sjekke prisen neste gang jeg handler.
5 DKK er jo pris per Stk. Hvis det kommer frakt i tillegg er du nesten på 100 NOK for 10 Stk.
Er ikke helt sikkert om det svare seg å bestille i Danmark, i hvert fall ikke hvis man trenger bare 10-15 Stk.
Kaiamor... På http://cichlidecentret.biz/ får man 10 stk for 5 DK. Men det kommer jo litt ekstra i frakt da, men det går på vekt så kan jo ikke være all verden de husa veier
5 DKK er jo pris per Stk. Hvis det kommer frakt i tillegg er du nesten på 100 NOK for 10 Stk.
Er ikke helt sikkert om det svare seg å bestille i Danmark, i hvert fall ikke hvis man trenger bare 10-15 Stk.
Postet 25.02.10 kl 22:50
Det spiller ingen rolle hva slags sneglehus man bruker til sneglehuslekere. Kan ikke skjønne hvorfor en landlevende snegle fra et annet sted skal være så viktig! vinbergsnegler er europeiske hvor vidt jeg har fått med meg. Men det som er fint er at sneglehusene man velger ikke er for store, de liker de litt små.
At det står i profilen til Neolamprologus multifasciatus at de bør ha vinbergsneglehus, trenger jeg en god begrunnelse på!
At det står i profilen til Neolamprologus multifasciatus at de bør ha vinbergsneglehus, trenger jeg en god begrunnelse på!
Postet 16.04.10 kl 13:25
Hjelp!
Håper det er greit at jeg spør i denne tråden.
Jeg trenger sneglehus og det haster!
Noen som vet om steder i Rogaland (eller fra Flekkefjord til Stavanger)
hvor jeg kan finne slike?
Nye, brukte, privat eller i butikk...
Spiller ingen rolle, men jeg trenger dem raskt.
Tok en sjanse idag, og kjøpte Sneglehusciklider,
men fikk ikke fatt i sneglehus noe sted.
Trenger vel ikke si at de stresset rundt i karet og fant seg ikke til rette...
Jeg trenger sneglehus og det haster!
Noen som vet om steder i Rogaland (eller fra Flekkefjord til Stavanger)
hvor jeg kan finne slike?
Nye, brukte, privat eller i butikk...
Spiller ingen rolle, men jeg trenger dem raskt.
Tok en sjanse idag, og kjøpte Sneglehusciklider,
men fikk ikke fatt i sneglehus noe sted.
Trenger vel ikke si at de stresset rundt i karet og fant seg ikke til rette...
Postet 15.05.10 kl 01:03