Hvor tilhører en golden

Malawi?
synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg kan ha sammen med golden.
Jeg vil ha akvariumet så tropisk og fullt av farger som det er overhode mulig.

Tam alna på alnabru i oslo,har de peiling på sånt,eller risikerer jeg å bli lurt?
Janne Mathisen
Malawi? synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg kan ha sammen med golden. Jeg vil ha akvariumet så tropisk og fullt av farger som det er overhode mulig. Tam alna på alnabru i oslo,har de peiling på sånt,eller risikerer jeg å bli lurt?

Om du følger denne linken; Klipp og lim inn i nettleseren. Aner ikke hvordan en lager linje med link

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1772

så finner du litt nede på siden til venstre hva folk har sammen med sine golden

Hilsen Leif
Og for å ha en ting klart:

Du risikerer _alltid_ å bli lurt på dyrebutikken. Stol aldri blindt på det du blir fortalt der, det er ofte enkle sannheter og ofte ikke engang dèt.
Loffa: Vil du lære hvordan man lager en aktiv lenke?
Tan Alna i Oslo er en bra butikk. De har ganske rikelig utvalg av fisk og de som jobber der er flinke. Ellers så har du også Aquamanias som også er en bra butikk.

Har får du annonsen på noen Malawi som jeg selger. Klikk på ordet "annonsen" så kommer du ditt. Der ser du også fiskene.

Golden er en ciklide fra Malawisjøen.
Sparesset
Loffa: Vil du lære hvordan man lager en aktiv lenke? :)

Ja takk ;- = )
Send meg en mail via profilen min da vel : )
badat
Tan Alna i Oslo er en bra butikk. De har ganske rikelig utvalg av fisk og de som jobber der er flinke. Ellers så har du også Aquamanias som også er en bra butikk. Har får du [URLBLOCK1]på noen Malawi som jeg selger. Klikk på ordet "annonsen" så kommer du ditt. Der ser du også fiskene. Golden er en ciklide fra Malawisjøen.

du hadde mange fine

Har du noen leveringsklare om en 5-6 ukers tid?
Janne Mathisen
..... du hadde mange fine:) Har du noen leveringsklare om en 5-6 ukers tid?

Ja, det har jeg. Du er velkommen på besøk. Send deg en privat epost.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap