- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Tanganyica
Tanganyica
Hei. Er det noen som kan fortelle når yngelen til Neolamprologus Lelelupi blir GUL som sine foreldre ???
Hadde både Prinsessen av Burundi og Sitron cikliden i samme kar med yngel. Trodde at det gikk dritt med yngelen til Lelelupien for vi så etter gule unger, men i etterkant har vi sett at yngelen har blandet seg med Prinsesse yngelen. og foreldrene / familien til Prinsessen har passet på dem også.
Men når blir de gule ?
Mvh
Frank
Hadde både Prinsessen av Burundi og Sitron cikliden i samme kar med yngel. Trodde at det gikk dritt med yngelen til Lelelupien for vi så etter gule unger, men i etterkant har vi sett at yngelen har blandet seg med Prinsesse yngelen. og foreldrene / familien til Prinsessen har passet på dem også.
Men når blir de gule ?
Mvh
Frank
Postet 17.04.11 kl 22:35
Hei. Jeg prøvde å se om det stod noe om utfarging i denne artikkelen, men kunne ikke se noe. Legger inn en link her allikevel i tilfelle du ikke har sett artikkelen. Ser ut som nyttig lesestoff
Neolamprologus leleupi
Neolamprologus leleupi
Postet 18.04.11 kl 01:13
Ser på bilde i linken.
Hei.
Jeg ser på bilde i linken, mener det er ett par yngre leleupi der og ser de har en gul fin farge. Kanskje de er 2-3 cm.
Så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente så får vi se.
Takker for hjelpen.
Finner jeg ut noe mer om fargen kommer jeg tilbake på denne tråden...
Mvh Frank T
Jeg ser på bilde i linken, mener det er ett par yngre leleupi der og ser de har en gul fin farge. Kanskje de er 2-3 cm.
Så jeg får smøre meg med tålmodighet og vente så får vi se.
Takker for hjelpen.
Finner jeg ut noe mer om fargen kommer jeg tilbake på denne tråden...
Mvh Frank T
Postet 18.04.11 kl 23:17
Postet 11.05.11 kl 20:13
Lelelupi
Hei. Vokser sakte.
Men de blir ikke gule...... hvorfor....
Er det hybrid med prinsessene...
Men de blir ikke gule...... hvorfor....
Er det hybrid med prinsessene...
Postet 22.05.11 kl 00:57
Postet 22.05.11 kl 01:23
Postet 23.05.11 kl 11:27