Finnes det ikke neolamprologus multifasciatus i trøndelag?

Hei, har et ferdiginnredet akvarie som bare venter på noen Neolamprologus multifasciatus. Problemet er bare det, at det virker som om ingen i trøndelag har dem? Har hatt en rubrikk her på akvaforum i snart 4måneder, samt kontektet alle dyrebytikkene i Trondheim. Uten noen form for suksess. Jeg trodde dette var ganske vanlige fisker, har ihvertfall sett dem endel ganger i Stavanger. Men i Trondheim? No way..

Om noen har/eller kjenner noen, som har noen Neolamprologus multifasciatus jeg kunne ha kjøpt/adoptert, ville jeg vært evig takknemmelig.

Er for øyeblikket student i trondheim, og tror Neolamprologus multifasciatus er en art som vil passe meg perfekt!

Har også bil, så kan kjøre å hente om det trengs.

PS: Er også interessert i Neolamprologus similis om disse er lettere å oppdrive, men tviler litt..
Har du spurt butikkene om de kan bestille til deg? I hvertfall TamLade bestiller fisk på oppfordring, men om det gjelder den fisken du vil ha vet jeg ikke.
Har spurt både tropehagen(TamLade er del av den kjeden) og Akvasia, men ingen av dem har fiskene jeg vil ha på bestillingslista. Kan jo hende jeg har flaks, og den dukker opp senere i høst. Men begynner å bli litt lei av å vente. :p
Legger med noen bilder av akvariet, i tilfelle noen er skeptiske til å selge/adoptere vekk fiskene til meg.

Om noen har tips til forbedringer, er jeg takknemmlig for det!

Har totalt 12sneglehus oppi der for øyeblikket.
Skal si fra om de dukker opp her i nærheten. Kan kjøpe for deg og sende de på hurtigbåten om du vil.

Nå er det ofte slik at fiskelistene har forskjellige fisker til forskjellige tider. Da jeg skulle kjøpe meg klovnkilli så var jeg innom butikken og sjekket listen når de fikk den inn, hver 14 dag altså, og etter mange måneder så dukket den endelig opp. Det er altså ikke annet å gjøre enn å holde øye med listene og ikke gi seg.

Akvariet var forresten utrolig pent og lykkelige er de fiskene som havner der!
Ta en prat med Rune hos Akvariereker.no

Kanskje han kan hjelpe deg.
Driver akvariereker.no med fisk også? Og sender han fisk? Ser han holder til i vestfold.

Tante Astrid: Hadde satt pris på om du hadde gitt beskjed.
Kurry
[B]Driver akvariereker.no med fisk også? Og sender han fisk? Ser han holder til i vestfold. [/B] Tante Astrid: Hadde satt pris på om du hadde gitt beskjed. :)

Han driver vel ikke med fisk i den forstand, men han har vært snill og skaffet meg fisk ved et par anledninger.

Han sender, ja.
ah, da bør jeg nesten kontakte han! Har han en mail adresse? Fant bare et tlf nr. på hjemmesida.
På "Kontakt oss" siden er det et skjema du kan bruke. ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap