Tips til malawiciklider?

hei, skal mest sannsynlig kjøpe meg en 250L, men må selge ciklidene mine før jeg kan ha noenandre oppi.

men spørsmålen da var om det var noen hær på akvaforum som kune tipse meg om noen malawiciklider som passer sammen og somm passer i en 250L?????
Her er noen mbunas....
Melanochromis auratus
pseudotropheus crabro
Golden
labeotropheus trewavasae

Mye flott som går i 250 liter(mbunas)
lykke til!

Geir Danielsen
Melanochromis auratus pseudotropheus crabro Golden labeotropheus trewavasae Mye flott som går i 250 liter(mbunas) lykke til! [URLBLOCK1]

ok, takk for svar

tar gjerne imot andre forslag å altså?
Se på Mbunaene i mitt akvarium, de synes jeg er flotte :O)
Desuten, har jeg sett maaange kule fra Tanganyika...

Malawi har kanskje sterkere/flere farger, mens Tanganyika har mange artige former på fiskene.

Jeg er bare nybegynner, forbehold om feil i innlegg.
riktig at det er mye farger i malawisjøen. Men sinnsykt mye i Tanganyika også! En 250 liter skriver du...

Hva med en gruppe Tropheus Duboisi Maswa! Denne tropheus går greit i en 250L!
pga at den trives i mindre grupper! Også mye anna i denne sjøen! Bruk basen flittig!
takk for svar har også fått tips om:
Dimidiochromis compressiceps
Dimidiochromis strigatus
Maylandia zebra
Copadichromis borleyi redfin
Protomelas taeniolatus hinderi
Sciaenochromis fryeri
Aulonocara sp. ´Iwanda´
Aulonocara jacobfreibergi
Pseudotropheus estherae
Maylandia lombardoi
Melanochromis johannii
Pseudotropheus elongatus
Pseudotropheus saulosi
Pseudotropheus tropheops chilumba

trenger ikke flere tips nå
men som sakt takk for tipsene som allerede er kommet inn
Dimidiochromis compressiceps og Dimidiochromis strigatus ville jeg ikke ha hatt i en 250 liter. Disse fiskene blir relativt store og trenger større akvarium.
Roy Fredrik Pedersen
Dimidiochromis compressiceps og Dimidiochromis strigatus ville jeg ikke ha hatt i en 250 liter. Disse fiskene blir relativt store og trenger større akvarium.