Hvilke planter vil overleve i malawi kar?

hei, lurer litt på hvilke planter som kan overleve i et malawi kar uten å bli spist opp???
Hei. Skulle gjerne ha gitt deg en fasit, men jeg ser at planter som fungerer med mine malawi-ciklider ikke fungerer hos andre, og omvendt.
Søk på Hvilke planter malawi så kan du lese en del tråder med folks erfaringer angående dette

Hos meg så er det Vallisneria gigantea som har overlevd lengst, men det er helst Ancistrus og feil lysforhold som ødelegger plantene.
Ikke alle malawi-ciklider spiser dem eller graver dem opp heller, så malawi-art har også noe å si.
Kristin T- Shiramor
Hei. Skulle gjerne ha gitt deg en fasit, men jeg ser at planter som fungerer med mine malawi-ciklider ikke fungerer hos andre, og omvendt. Søk på [URLBLOCK1] så kan du lese en del tråder med folks erfaringer angående dette ;-) Hos meg så er det Vallisneria gigantea som har overlevd lengst, men det er helst Ancistrus og feil lysforhold som ødelegger plantene. Ikke alle malawi-ciklider spiser dem eller graver dem opp heller, så malawi-art har også noe å si.

ok, takk for svar kristin
fin akvarie tråd du har foresten mange fine bilde
guramijenta
ok, takk for svar kristin:) fin akvarie tråd du har foresten:) mange fine bilde:)

Takk for det
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap