Rød zebra yngel, med svarte flekker.

Har et lekspar at rød zebra varianten rød/rød. Disse har klare og flotte farger. Yngelen derimot er røde med svarte flekker, er dette vanig hos denne fargevarianten? (alle yngelene i hvert kull har disse svarte flekkene).
Hei.Beklager ,men jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt men har et til deg
Lurer på om du kan legge ut noen bilder av dette leksparet?Skulle sett hvordan hannen ser ut spesielt.Har akkurat fått meg noen som visstnok skal være zebra rød/rød selv.
Hos oss er det ganske enkelt å se forskjellen på kjønnene. Dette fordi hannen har en isblå farge i hjelle/kjeve partiet og mellom øynene. Denne fargen blir svært kraftig når han "tøffer" seg Han har også flere og kraftigere eggflekker enn hunnene. Hunnene er helt oransje.

Bilde 1: Hannen
Bilde 2: Hann og ho
Bilde 3: Mor og barn (Her kan en se de sorte prikkene).
jeg tror det kan være litt av organene men de blir nok snart borte
Takk for svar.Fine fisker.Det er så moro med små Legger med et par bilder av mine så kan du komme med forslag på kjønn hvis du har no forslag.
La plutselig merke til at man ser så godt rødfargen fra gjellene gjennom gjellelokket.Er dette normalt tro?Har ikke lagt merke til det egentlig før.Har bare hatt de i 5 dager.
Nei huff nå får jeg noen vanntester å se om det kanskje er no.De virker normale ivertfall.
Og her er bildene Sorry men si ifra hvis du synes jeg kupper tråden din.Litt off topic
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap