Hvilke malawi'er innen for 'hapliser' familien?

jeg har bestemt meg for å skaffe meg malawi innen for: Hapliser familien.

noen tips til arter fra denne familien?
Skal du ha dem i 250 liter?
I tilfelle vil jeg anbefale Aulonocara. Gjerne noen arter hvor hunn-fiskene er litt forskjellige (så både du og hann-fisken kan se forskjell). Ellers kan de krysse seg.

Selv har jeg grei erfaring med Placidochromis sp. "jalo" sammen med Aulonocara.

En fordel med "hapliser" er at du ikke trenger så mye stein, og dessuten er de ikke så aggressiv som mbunas.
Kristin T- Shiramor
Skal du ha dem i 250 liter? I tilfelle vil jeg anbefale Aulonocara. Gjerne noen arter hvor hunn-fiskene er litt forskjellige (så både du og hann-fisken kan se forskjell). Ellers kan de krysse seg. Selv har jeg grei erfaring med Placidochromis sp. "jalo" sammen med Aulonocara. En fordel med "hapliser" er at du ikke trenger så mye stein, og dessuten er de ikke så aggressiv som mbunas.

takk for svar kristin
ja, jeg har hørt at Hapliser familien er mindre angesive en mbunas
var derfor jeg endte på disse, og fordi jeg selv syntes det var mye mere fint innen for denne familien, men dette er jo min mening da
Det finnes ingen haplis-familie (familien heter nemlig ciklider), men det finnes en haplis-stamme med ganske mange slekter i ...
Kampfisk
Det finnes ingen haplis-familie (familien heter nemlig ciklider), men det finnes en [URLBLOCK1] med ganske mange slekter i ...

oja, ops...
mente stamme
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap