Synodontis njassae

Ønsker å anskaffe meg noen av disse, men sliter med å få tak i de.
Er det noen som har de, eller vet hvor man kan skaffe.
Eg synes det er fint at du søker en ekte Malawifisk

For noen år siden var eg selv på jakt etter denne arten, men uten hell. Det nærmeste eg kom var et enkelt eksemplar hos Jan Holt Akvarium. Malawikarrieren min stoppet ved Golden, så eg vet ingenting om tilgjengeligheten i dag.

Eg ville tatt kontakt med Jan Holt og andre kjente akvariebutikker. Om ikke det fører frem hadde eg vendt nesen mot Sverige...
Hadde disse for noen år tilbake ,men de måtte jeg hente i Danmark hos Malawi-Carsten.
Skikkelig artige og morsomme maller ,så håper du klarer å få tak i de.
De knirker (lager en merkelig lyd)forresten når de kommer over vann eller blir opphisset
Nols ciklidhobby i Gøteborg hadde disse for 1 mnd. siden. http://www.ciklidhobby.com/
Er sikkert noen norske butikker som kan bestille de også.
Da har jeg bestilt 5 stk fra Dahl`s, og om 3-4 uker er de i hus her hos meg Ihvertfall i følge hva de sa når jeg ringte
Gleder meg stort til å få dem
Skal lese meg opp på disse frem til ankomst, slik at jeg er best mulig forberedt
Morsom fisk. Har noen stykker av dem, og som det sies så lager de lyder. Bare husk at de fleste synodontis har giftige pigger i finnene. Så man skal ikke ta for mye i dem. De setter seg og lett fast i håven.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap