Rød zebra

Hei er dette samme sort fisk, men med forkjellige navn ?

Metriaclima estherae

Pseudotropheus estherae

Har en fisk som er helt lik disse med gul farge og jeg har lyst på flere derfor jeg lurer på om det er samme sort.

Kan også i samme tråd spørre om det er en crabro jeg har se bilde.

Mvh Ole S
Hei.Ja disse er samme fisk.Om det er en crabro er jeg litt usikker på,men den er ivertfall jæskla fin
Crabro

Takker for svar : )

Er det mulig å se hvilke skjønn jeg har på min crabro ?

Leser at hannen blir litt mørkere, men har ikke hatt noe parr av denne type malawi før så vet ikke hvor mørk eller lys min er i forhold til en hann.

Mvh Ole S
Ole Sigurd Lambach
Er det mulig å se hvilke skjønn jeg har på min crabro ? Leser at hannen blir litt mørkere, men har ikke hatt noe parr av denne type malawi før så vet ikke hvor mørk eller lys min er i forhold til en hann. Mvh Ole S

Hei.
Du har en hun. Det stemmer at Crabro hannen er mørkere.
Her er ett bilde av en han jeg hadde.
Crabro

Oi ja den var mørk.

For se om jeg klarer å skaffe en han til henne.

Takk for svar ; )
Racy
[QUOTE=Ole Sigurd Lambach] Er det mulig å se hvilke skjønn jeg har på min crabro ? Leser at hannen blir litt mørkere, men har ikke hatt noe parr av denne type malawi før så vet ikke hvor mørk eller lys min er i forhold til en hann. Mvh Ole S

Hei.
Du har en hun. Det stemmer at Crabro hannen er mørkere.
Her er ett bilde av en han jeg hadde.

Den hannen er vel crabro blue. Hvis det er "vanlig"crabro trådstarter har så er det nesten ingen fargeforskjell på kjønnene på disse.
Jeg synes også at trådstarters Crabro har spisse finner, noe som kan tyde på at det er en hanne som ikke er ferdig utfarget enda
Crabro

Ok skjønner det er flere typer av denne arten.

Ja kansje det er en ung hann, skal prøve å få noen huer så får vi se hva som skjer ;D

Takker for svar.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap