Neolamprologus pulcher

Jeg har Prinsessene i et 180 liters kar og lurte på hvilke algeetere jeg kan ha i samme kar. Ancistrus er den eneste jeg vet som tåler ph'en men finnes det noen andre?

Disse er VF så har endel f1 yngel til salgs etterhvert Så håper jeg de tar en pause snart for det har jo litt hundrevis på kort tid :S
De fleste L-maller liker blødt vann, mens prinsessene liker veldig hardt vann. Så de passer egentlig ikke helt sammen.

Neolamprologus arter yngeler som bare det, og de slutter ikke... Har Neolamprologus brichardi selv og har hatt andre arter tidligere. Det er nesten alltid en sky med yngler i akvariet.
Roy Fredrik Pedersen
De fleste L-maller liker blødt vann, mens prinsessene liker veldig hardt vann. Så de passer egentlig ikke helt sammen. Neolamprologus arter yngeler som bare det, og de slutter ikke... Har Neolamprologus brichardi selv og har hatt andre arter tidligere. Det er nesten alltid en sky med yngler i akvariet.

Tusen takk for svar De yngler ja, stadig nye rumpetroll i karet og jeg vil jo beholde alle men kan ikke det for det er millioner av de. Hehe. I tillegg har jeg White tails som heller ikke stopper med Å levere babiser konstant! Men det blir jo et nytt kar i ny og ne :P
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap