Hva holdes med N. brevis?

Hvilke fisk kan jeg holde med N. brevis? Planen var et par prinsesser, de er faktisk bestilt også. Saken er den at jeg leste av de graver ned brevisene i sneglehusene sine, og jeg har ikke kjøpt fisk for 500 for at de skal dø to uker senere. Det tror jeg ingen gjør

Gjør sitroner det samme? A. calvus? Julidochromis transcriptus/marlieri? Hestenser? Dette er fisker jeg kunne tenke meg å ha ved siden av brevisene, nå som det ser ut til at førstevalget ikke blir noe av.
Når du går inn på profilen til brevisen så kan du se på venstre side i margen der hva slags fisk andre har den sammen med - der bør det jo være noen tips å få

De andre spørsmålene skal jeg la noen som har litt mer peiling på sneglehuslekere enn jeg har får svare på
Tone Andreassen
Når du går inn på profilen til brevisen så kan du se på venstre side i margen der hva slags fisk andre har den sammen med - der bør det jo være noen tips å få :-)

Ah Litt korttenkt i dag ser det ut som! Takk, takk
Kristian
[QUOTE=Tone Andreassen]Når du går inn på profilen til brevisen så kan du se på venstre side i margen der hva slags fisk andre har den sammen med - der bør det jo være noen tips å få :-)

Ah Litt korttenkt i dag ser det ut som! Takk, takk

Fort gjort å ikke få med seg all funksjonalitet som faktisk finnes her Bare bra at det blir mer synlig!
Ja, dette forumet er jo genialt! Er det mer vi kan be om?
Kristian
Ja, dette forumet er jo genialt! Er det mer vi kan be om? :)

Har du forslag til funksjonalitet du savner og som ikke alt finnes så er det bare å komme med det! Alle forslag blir vurdert
Tone Andreassen
Når du går inn på profilen til brevisen så kan du se på venstre side i margen der hva slags fisk andre har den sammen med - der bør det jo være noen tips å få :-) De andre spørsmålene skal jeg la noen som har litt mer peiling på sneglehuslekere enn jeg har får svare på ;-)
Finner ikke denne funksjonen på L-nummer listen.. Mulig det hadde vært noe å tenke på?
Torbjørn
[QUOTE=Tone Andreassen]Når du går inn på profilen til brevisen så kan du se på venstre side i margen der hva slags fisk andre har den sammen med - der bør det jo være noen tips å få :-) De andre spørsmålene skal jeg la noen som har litt mer peiling på sneglehuslekere enn jeg har får svare på ;-)
Finner ikke denne funksjonen på L-nummer listen.. Mulig det hadde vært noe å tenke på?

Den finnes også der på lik linje med andre arter. Klikk deg inn på en av profilene i L-nummerlisten (klikk på navnet og ikke nummeret) så vil du, om noen holder fisken sammen med andre arter, se lista i margen til venstre.
Men for at det skal stå fisk oppført i margen til høyre trenger de å være registret, og holdt med andre fisker. Tror det er en god del L-maller som ingen her har, eller har registrert.
Kristian
Men for at det skal stå fisk oppført i margen til høyre trenger de å være registret, og holdt med andre fisker. Tror det er en god del L-maller som ingen her har, eller har registrert.

Det er selvsagt riktig, til venstre i margen selvsagt
Ja, det er sant. Mangler visst grunnleggende kunskaper
Ups:p

Da kan vi bare glemme det innlegget mitt..
jeg som er blind da gitt
Tar opp denne tråden igjen, ettersom jeg igjen har begynt å lure på overskriften.

Denne gangen lurer jeg på om jeg kan holde Multier og Brevis sammen? En gruppe på 10 hver, eller noe i den størrelsen. Vil det bli mye krangling? Vil vel tro at hvis jeg har sneglehus nok (har 31 stk.) kan det funke? Spør her først, for som nevnt i en annen tråd - er lei av å satse på noe uten å vite hva jeg vil få til resultat. Et masse-Multi/Brevis-mord blir for dyrt!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap