Kan eg håpe på yngel??

Kjøpte for en stund siden 4 prinsesser, og utrolig nok ser det ut som om de har dannet to par!! Den ene paret har gravd seg en hule under en stein og e der hele tiden. De jager vekk alle som kommer for nært også. Kan eg håpe på yngel no? *håpe håpe*
Høres helt klart ut som dem driver litt lyssky aktiviteter under steinen, ja
Håper at det blir yngel på deg, noe som virker sannsynlig nå
Yahooo Håper. For de har holdt på en liten uke no.
Da jeg hadde prinsesser så hadde de også gravd et hull digert som bare det.
Jeg må bare si at yngelen som kommer er MIKROSKOPISKE. Jeg hadde normal grus i akvariet og jeg måtte sitte lenge og se i hullet før jeg oppdaget barna. Guppy unger virker store i forhold, så bare et lite tips kikk virkelig godt nedi der, u never know =)
Ina Kristiansen
Da jeg hadde prinsesser så hadde de også gravd et hull digert som bare det. Jeg må bare si at yngelen som kommer er MIKROSKOPISKE. Jeg hadde normal grus i akvariet og jeg måtte sitte lenge og se i hullet før jeg oppdaget barna. Guppy unger virker store i forhold, så bare et lite tips kikk virkelig godt nedi der, u never know =)

Såpass?? Hehe..ja da tror eg eg må se litt. Men tror du de har fått yngel visst de tar seg noen rund-turer i akvariet (IKKE lange hehe)
Hvordan er de etter at yngelen er født? Holder de seg bare noen cm fra yngelen eller kan de svømme inn og ut av hulen osv... ?
Ps har blåsesand fra biltema så yngelen kan hvertfall ikke forsvinne nedi grusen, men de er vel samme farge som sanden og blir sikkert minst like vanskelig og få øye på
vel jeg husker ikke helt men de holdt seg veldig nærme yngelen. Og var enda mere agressive enn vanlig. Desverre så ble yngelen spist opp og vi solgte prinsessene våres da de 5 vi hadde tok over hele 530 literen og terroriserte alt og alle.
Jeg tror det er enklere og finne yngelen i sand enn i grus, de er nok litt mørkere enn sanden. Men jeg måtte sitte iallefall noen minutter og fokusere/se etter noen bittttte små øyne og bevegelser for og finne de. Jeg var veldig overrasket over hvor små de egentlig var.
Mine prinsesser er heldigvis veldig snille. Ennå hvertfall. Husker du sånn ca hvor mange yngler du fikk?
Vi fant bare 3 og gudene vet hvor mange timer gamle de var da vi oppdaget dem.
Det var jo bare flaks at jeg fikk øye på de, men de legger nok endel mere enn 3. Jeg hadde endel andre fisk i akvariet som ELSKER yngel så jeg tror nok at mange var blitt spist.
Ja eg har calvus og de e jo ynglespisere deluxe. Og egg spisere har eg hørt og. Men vi får vente og se. Ligger sef ut bilder og oppdatering om det skjer noe spennende Tusen takk for svar!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap