Tanganyika film

Har investert i en National geographic video som heter Lake Tanganyika, Jewel of the rift. Den er fra en serie som heter World`s last great places og var verdt hver eneste krone. Hovedpersonene i filmen, som varer ca 1 time, er selvfølgelig ciklidene. Men der er også maller, krabber, maneter, kulefisk osv, osv. Mesteparten av filmen er filmet under vann, så det er også muligheter for å planlegge akvarieinnredning. Fant den på amazon.com og den kostet meg 35 dollar inkl. frakt fra USA. Leveringstiden var 9 dager. Filmen var helt ny og bare på vhs. Hvis noen vurderer å skaffe seg ett eksemplar, så sjekk at spilleren din takler ntsc format.
Kan legge ut et bilde hvis det er lov.
Vhs ja!
Jeg har lett etter denne i div dvd bokser med NG filmer uten hell, ikke så rart når den bare kommer på vhs da lol.

Jeg har den på pc'n men har lyst på orginalen, men har ikke video spiller som tar NTSC (snufs).
Den er ikke lett å finne nei. Har sett på nationalgeographic.com, ebay, qxl osv, uten hell. Men det er en god film, til og med min kone ( som synes akvarium er harry og teit ) ble engasjert.
ØrjanMc
Den er ikke lett å finne nei. Har sett på nationalgeographic.com, ebay, qxl osv, uten hell. Men det er en god film, til og med min kone ( som synes akvarium er harry og teit ) ble engasjert.

Da var det jo en meget god investering!
Helt klart. Håper det kan komme flere kar i huset etter dette. To 250 litere er vel ikke så mye å forlange? Til å begynne med ihvertfall.......
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap