Reker eller maller?

Jeg har ett kar på 33l som yngel av levendefødende får vokse opp i. Har i tillegg 2 pitbullpleco som beiter alger. Men nå begynner plecoene å vokse seg til og snart er de nok for store for karet. Kan jeg trygt sette disse i mitt andre kar sammen med ancistrus,det blir ikke vill slåssing maller imellom? Jeg har 5 amano reker i "stor" karet,er det nok reker til å ete alger i ett 33l i stedet for plecoene?
Ikke glem et par eplesnegler.
Vet ikke hvordan det går med pleco'ene. Har ancistrus, et lekspar og diverse størrelse av yngel, i en 180 liter sammen med to golden nugget. Har sett ancistrus far kjekle med den ene nuggeten et par ganger utenfor hulen med egg/yngel, men ellers er det helt rolig.

Hvis du trenger mer algebekjempelse i den lille boksen så vil jeg iallefall rose eplesneglene opp i skyene. Hvis du trenger snegler så ligger det flere under tilsalgs, eller du kan sende meg en mail så ordner vi det.
jeg har noen eplesnegler i det store karet,kan sette de over i det lille + rekene. Vil helst unngå å kjøpe flere fisk da jeg har nok og så vil jo platyene bli store etterhvert også
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap