- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Eplesnegler
Eplesnegler
Postet 04.08.06 kl 22:37
Postet 04.08.06 kl 22:48
Hysteriaer det noen som har noen eplesnegler med andre farger enn gul? Det er jo så mange fine farger på de. kunne vært moro å hatt litt forskjellig :)
Ligger en tråd her med link til div eplesneiler.
Postet 04.08.06 kl 23:11
Postet 04.08.06 kl 23:12
Bengt Fossli[QUOTE=Hysteria]er det noen som har noen eplesnegler med andre farger enn gul? Det er jo så mange fine farger på de. kunne vært moro å hatt litt forskjellig :)
Ligger en tråd her med link til div eplesneiler.
ja jeg har sett den, men lurte på om det var noen her på forumet som hadde noen å selge Litt tøft å skal bestille snegler fra utlandet synes jeg.. lang tur for de stakkars små...
Postet 04.08.06 kl 23:14
Slik jeg har forstått består den naturlige fargen stripemønster, antar at det kan ha noe med maten å gjøre, men lurer på om det ikke finnes flere ulike arter under dette navnet. Må innrømme at snegler ikke er det jeg har forsket mest på
Aquazoo.no har i allefall denne typen i butikken, men ser at den ikke er listet på webshoppen. Vet de har slitt litt med leveringstider i det siste, men ring eller send dem en e-post så kan dem sikkert ordne noe.
Aquazoo.no har i allefall denne typen i butikken, men ser at den ikke er listet på webshoppen. Vet de har slitt litt med leveringstider i det siste, men ring eller send dem en e-post så kan dem sikkert ordne noe.
Postet 05.08.06 kl 00:38
Endret: 05.08.06 kl 00:42
Postet 05.08.06 kl 10:25