hva er dette?

det legger seg luftbobler rundt kanten i 27- litern min, men jeg er ikke sikker, og hvorfor skjer det akkuratt nå? det har vært oppe og gått i ca. 2-3 måneder. også har jeg fåt noen snegler der, som har blitt større enn de jeg er vant til, som kom i det litt større kare tidligere. hvet noen hvilke snegler dette er? dårlig bilde skylder dårlig kamera og dårlig fotograf.

takker for allle svar
jeg er som platyyngel:)
det legger seg luftbobler rundt kanten i 27- litern min, men jeg er ikke sikker, og hvorfor skjer det akkuratt nå? det har vært oppe og gått i ca. 2-3 måneder. også har jeg fåt noen snegler der, som har blitt større enn de jeg er vant til, som kom i det litt større kare tidligere. hvet noen hvilke snegler dette er? dårlig bilde skylder dårlig kamera og dårlig fotograf. takker for allle svar:)

skummet kommer nok av den gode vannsirkulasjonen du har i overflaten..Eller hvis du har kampfisk så er det den som har laget skumreir..klarer ikke å se sneglene
hehe det skjønner jeg det er bare den lille gule flekken på glasset der. men nå kan jeg se at sneglene har fått en rosa strek på skallet, og litt metallic på under sida. jeg hadde rosa eplesnegler en gang, kan det være slike? kan noen ta bilder av eplesnegleunger, så kan jeg se om det er slike også går de veldig fort.

mvh hanne
jeg tror ikke de spiser på planter heller, men det er venskelig og se, pga jeg bare har noe grass, og en slags "nåle" plante. men plantene vokser fint de, så de spiser nok ikke planter.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap