Reke i diskuskar?

noen som har forslag til reke jeg ak n ha med Discus? tenkte meg en liten art men som ikke blir spist... noen forslag? Karret har 29 grader takker for at du tok deg tid til meg
Temperaturen på 29 grader nærmer seg smertegrensen for selv de mest varmetålende.

http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1147 kan fungere i et discusakvarium med endel gjemmesteder og en god mengde reker til å begynne med. Rekene vil bli spist, men bestanden vil allikevel øke pga den eksplosive forøkningen.
Michael Niesar
Skeptisk!

Skeptisk æ å! Jeg prøvde med kirsebærreker og må bare slå fast at det ble dyrt for...
Arne Kristian
Skeptisk æ å! Jeg prøvde med kirsebærreker og må bare slå fast at det ble dyrt for...

Men de mettet sikkert veldig bra
Det er ikke helt håpløst med reker i diskusakvariet. I går når jeg luka planter så dukka det opp viftereker jeg trodde var borte for lengst. Kvakk litt med det samme fordi jeg har ikke sett dem på lenge og skjønte ikke hjva det var. Så viftereker med litt størrelse på går tydeligvis bra.
har amano reker og viftereker
har både amano og viftereker sammen med diskus går kjempebra det,.. diskusen bryr seg ikke om dem i det heletatt hos meg men, hadde noen røde kirsebær og de falt i smak,..
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap