- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Nå er det tid for reker!
Nå er det tid for reker!
I dag fikk jeg en pakke med flotte reker i posten.
Det var tre overraskelser i ett, akkurat som i et Kinderegg...
Skulle egentlig ha 10, men er nesten sikker på at det er et par til...
Flott ricciamose som jeg hadde bestilt, pluss en liten bonus med javamose sammen med rekene.
Alle ser ut til å ha klart postgangen helt fint!
Siden fiskene mine er syke, ville jeg ikke ha dem oppi hos dem, men putta dem oppi et kar med planter som venter på å bli plantet ut. Jeg burde sikkert hatt filter og luftestein, men alle er opptatt foreløpig. Det var uheldig at jeg skulle få sykdom på fiskene akkurat nå...
Det går vel bra at de holder til her en stund? Helt til jeg er ferdig med all medisinering?
Det var tre overraskelser i ett, akkurat som i et Kinderegg...
Skulle egentlig ha 10, men er nesten sikker på at det er et par til...
Flott ricciamose som jeg hadde bestilt, pluss en liten bonus med javamose sammen med rekene.
Alle ser ut til å ha klart postgangen helt fint!
Siden fiskene mine er syke, ville jeg ikke ha dem oppi hos dem, men putta dem oppi et kar med planter som venter på å bli plantet ut. Jeg burde sikkert hatt filter og luftestein, men alle er opptatt foreløpig. Det var uheldig at jeg skulle få sykdom på fiskene akkurat nå...
Det går vel bra at de holder til her en stund? Helt til jeg er ferdig med all medisinering?
Postet 20.03.07 kl 20:15
Sover reker? -På rygg? + Plante- ID
Nå, nettop, så jeg en reke som lå livløs på rygg i karet. Tenkte den var død, og skulle ta den opp. Da spratt den opp så kjapt at jeg skvatt... Sover rekene? Og sover de på rygg? Eller har jeg en reke som ikke tålte omstillingen?
Noen som kan kikke på linken i forrige innlegg og se hvilke planter jeg jeg har kjøpt på Ikea ?
Noen som kan kikke på linken i forrige innlegg og se hvilke planter jeg jeg har kjøpt på Ikea ?
Postet 21.03.07 kl 00:28
Postet 21.03.07 kl 09:32
Alle lever.
Den "besvimte" er våken, men litt slappere enn de andre.
Jeg regner meg uansett som heldig, for om jeg mister denne reka, så har jo forsendelsen gått kjempebra.
Jeg har prøvd å telle dem, men det er vanskelig... Tror det er elleve-tolv stk i stort og smått...
Kan virkelig kalles en bonuspakke
Artig pakke, forresten (Bokstavkjeks-bilen)
Den falt i smak hos min datter
Det ble en liten spøk om at rekene har kjørt bil hele veien fra Ski...
Den "besvimte" er våken, men litt slappere enn de andre.
Jeg regner meg uansett som heldig, for om jeg mister denne reka, så har jo forsendelsen gått kjempebra.
Jeg har prøvd å telle dem, men det er vanskelig... Tror det er elleve-tolv stk i stort og smått...
Kan virkelig kalles en bonuspakke
Artig pakke, forresten (Bokstavkjeks-bilen)
Den falt i smak hos min datter
Det ble en liten spøk om at rekene har kjørt bil hele veien fra Ski...
Postet 21.03.07 kl 09:43
Postet 21.03.07 kl 09:54
Postet 21.03.07 kl 10:06
Endret: 21.03.07 kl 18:47
Frank A;
Aggi har kjøpt Kirsebærreker og Ricciamose av meg Jeg pakket det i en tom bokstavkjeks-eske som sønnen min hadde tømt
Ellers er jeg iallefall veldig glad for at alle jeg har sendt reker til har rapportert tilbake om så vellykkede resultater. Ingen reker har dødd, alle kom frem i live etter transporten pr post. Tror jeg har sendt bortimot 150 Kirsebærreker siden jeg hadde den annonsen ute
Aggi har kjøpt Kirsebærreker og Ricciamose av meg Jeg pakket det i en tom bokstavkjeks-eske som sønnen min hadde tømt
Ellers er jeg iallefall veldig glad for at alle jeg har sendt reker til har rapportert tilbake om så vellykkede resultater. Ingen reker har dødd, alle kom frem i live etter transporten pr post. Tror jeg har sendt bortimot 150 Kirsebærreker siden jeg hadde den annonsen ute
Postet 21.03.07 kl 11:06
Endret: 21.03.07 kl 11:07