For til reker??

Hva forer dere rekene deres med? Bare litt nyskjerrig på å se hva slags mat jeg kan gi dem
Takk til alle som svarer
De er nærmest altetende.
Men jeg har også et eget rekefòr: JBL Novo Prawn (Prawn = reke).
Donald
De er nærmest altetende. Men jeg har også et eget rekefòr: JBL Novo Prawn (Prawn = reke).

satt og tittet på den hos tropefisk tidligere i dag har akkurat anskaffet 10 stk kirsebær og 20stk blå reker.. litt lyst til å gi de noe skikkelig snadder
Erter er populært hos våre reker. Tin vanlige frosne selskapserter under litt rennende lunkent vann, og klem forsiktig på skallet sånn at det som er inni kommer ut. Vi pleier ikke mose erten noe mer, slipper bare oppi de to halve ertene som vanligvis er inne i skallet. Veldig viktig å ta av skallet!
Pernille
Erter er populært hos våre reker. Tin vanlige frosne selskapserter under litt rennende lunkent vann, og klem forsiktig på skallet sånn at det som er inni kommer ut. Vi pleier ikke mose erten noe mer, slipper bare oppi de to halve ertene som vanligvis er inne i skallet. Veldig viktig å ta av skallet!

takk skal teste dette til tirsdag når butikken er åpen igjen hehe
agurk, og for rester, noe annet er unødvendig for da blir dem late og renser mindre...

Også er dem glade i døde fisker....
Tilfeldig bekjentskap
© www.seahorse-norway.com
Reklame for plussmedlemskap