Hva kan jeg mate krabba mi med?

Inaktiv bruker
Jeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?
Inaktiv bruker
Ferskvanskrabbe.......
Vet ikke, men tar en sjangs, Reker? Spiser vel de fleste krabber? Så kan du jo prøve frossne mygglarver? Du kan jo bare prøve deg frem...

Er ikke disse ulovlige?
Inaktiv bruker
Nei, krabber er ikke ulovlige og ha i akvariumet i Norge. Hummer og Frosker derimot er noe annet
Min krabbe liker Wardley Premium Shrimp Pellets!!! Det er snadder for den!
Inaktiv bruker
ok. har noe lignene.

Takker for flere forslag
kh92no
Jeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?

Kanskje greit å spe på med litt annet variert, men et grunnleggende basisfòr med et nøye sammensatt nærings- og innhold spesielt tilpasset krabber, hadde kanskje vært greit å ha?

Det finnes et spesial-fòr til krabber, nemlig JBL NovoCRABS.

Jeg bruker dette til eplesneglene mine, ettersom det skal være med på å styrke skallet til krabber. Da tenkte jeg at siden eplesneglene er altetende, så kanskje dette kan styrke skallet deres også

[External Image]
kjøpe krabbe..?
Hvor får man kjøpt krabber til akvarium?
Inaktiv bruker
mona o
[QUOTE=kh92no]Jeg har skaffa meg en liten krabbe. Noen som har dette eller vet hva som er lurt å mate med?

Kanskje greit å spe på med litt annet variert, men et grunnleggende basisfòr med et nøye sammensatt nærings- og innhold spesielt tilpasset krabber, hadde kanskje vært greit å ha?

Det finnes et spesial-fòr til krabber, nemlig JBL NovoCRABS.

Jeg bruker dette til eplesneglene mine, ettersom det skal være med på å styrke skallet til krabber. Da tenkte jeg at siden eplesneglene er altetende, så kanskje dette kan styrke skallet deres også

[External Image]

Har funnet ut at krabba liker discus-pellets (småe kuler)

Jeg kjøpte krabba hos Dahls dyrerike
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap