Indisk kloreke, hvor får en tak i slike?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Indisk kloreke? Finner ingen noen steder.hmfr
Inaktiv bruker
Jeg kjøpte for litt siden kloreker hos en som solgte her på kjøp/salg.. Men han har fjernet annonsen.. Følg med på kjøp/salg så finner du kanskje noen etter hvert

Edit: Husk på at dette er noen kranglefanter som burde ha litt plass, og som helst burde være alene siden de er glade i å torturere fisk
Dyrebutikkene i nørheten av deg kan kanskje bestille til deg.
Ellers så har jeg et artskarr med det, men har dessverre ikke begynt å sende levende fisker/reker enda-men det kommer det, vis jeg får til å drette det jeg prøver på. Sender foreløpig bare sandsneiler.
Men kjør hit så får du kjøpt av meg.
Hei Ken
Vel om du er i oslo en dag kan du jo bare ta med?
jeg jobber rett ved Oslo s.
Joa, er i oslo relativt ofte-så får du ikke tak i andre steder så tar jeg med noen innover etterhvert jeg.
Mange er du ute etter? Skal levere 10 stk idag, og da trenger jeg noen flere yngler før jeg kan ta ut noen særlig flere(kommer jo litt ann på mange du er ute etter).
Men uansett så yngler de fort(har flere hunner som bærer yngler nå).
Hei Ken, hva med 4-6 stk?
Når tror du at du kan klare og evt levere noen?
Richard
evt...om du har en som er gravid, så kan jeg jo ta den, og en hann om det går.
Sorry, selger ikke "avls"dyra, men de vokser fort. De jehg selger er vel ca.3,5-4 cm.
Tror jeg skal til oslo i begynnelsen av uka. Kan du ikke sende meg mail på søndag å minne meg på dette med reker(rimelig distre skjønner du).
Ok, da skal jeg prøve å huske og sende deg en mail på søndag
Reke
Hei,
Var på Villmarkliv i Larvik den ved Jysk, i dag der hadde de slike reker, men det er sikkert rimligere å kjøpe her på nettet.
Jeg har også kloreker for salg innimellom, send meg mail og kom på venteliste den som vil.
En liten kommentar ang kloreker som 'torturerer fisk': De kan absolutt ta fisk, men da helst syke eller små og uforsiktige fisk. Yngel blir tatt. Det verste jeg har opplevd, er en 6cm hannreke som har slitt ut en kanpfiskhann som passet yngel, samt gjort kraftig innhugg i en neontetrastim som var i et mindre kar. Det anbefales ikke å prøve.
Har lært av dette, og løser 'problemet' med å flytte reker som vokser seg for store over i kar med tilsvarende større fisk.
Ken Myrseth
Sorry, selger ikke "avls"dyra;), men de vokser fort. De jehg selger er vel ca.3,5-4 cm. Tror jeg skal til oslo i begynnelsen av uka. Kan du ikke sende meg mail på søndag å minne meg på dette med reker(rimelig distre skjønner du;)).

Blir det noen oslotur på deg denne uka Ken?
Har sendt deg mail også.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap