Krabene har fått rogn

Inaktiv bruker
Hei nå har krabbene fått rogn så dette blir spenende om dette går men ingen garanti for at det vill gå da.Har noen klart å få fremm slike noen gang ?

MVH R.Tønnesen
Sola
Kult! håper du får det til. Har litt lyst på krabber selv.
Ifølge databasen her på AF så skal det være umulig å drette de i akvarium. Hvis du leser her så vil du se at larvene fra krabben lever et planktonisk liv i havet. Dette er ganske vanskelig å få til men personlig mener jeg at det ikke er umulig, men allikevel arbeidskrevende.

Kan jeg spørre hvor mye landområder du gir dem i karet? Sett på bildene at det er noe,og lurer på om de går i rent ferskvann hos deg
krabber
Hei,har ingen peiling,har akkurat hatt oppi 10 kirsebær reker i 325 litern min,og mitt problem er at akvariet er så stort at eg ikkje ser dei. Kor har du fått ferskvannskrabber fra? kunne tenkt meg det eg og
krabber og rogn
Noen akvarie-butikker selger/kan ta inn krabber, det var der jeg kjøpte mine(og de fleste vet at de litt uvanlige skapningene ikke er så lett å få tak i her nord)

En av mine krabber hadde også rogn for bare en liten stund siden, det ble forståelig nok ikke noe av de. Tror nok det er vanskelig å få "barn" med disse krabbene, men helt umulig er det sikkert ikke

Lykke til!
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap