Nå fikk jeg blåguramiene mine (bl.a. de som du fikk, Trond) samtidig som Palettciklidene begynte å vokse seg til, så begge er siktet, for å si det sånn.
-men jeg måtte i alle fall flytte eplesneglene mine over i et annet kar, for de begynte å få litt korte følehorn.... :/
-og det var STORE eplesnegler!
Litt merkelig, eplesneglene ble flyttet over til Galaxyrasboraene. Men de så ikke til å føle seg helt vel der. Jeg tenkte det sikkert var Post-traumatisk-stress-syndrom, men det var nå rart likevel...
Men så flyttet jeg Galaxyrasboraene over i et annet kar, og det kom Guppyer sammen med Eplesneglene (de jeg ikke klarte å fange da du skulle få alle guppyene mine, Trond!). Og vips! På DAGEN ble eplesneglene sine gode gamle eplekjekke tøysete romskipaktige alien! De hadde altså bare savnet Guppyene! Nåååhhhh......
(Eplesnegler ser ut som noe en kanskje ville sett i en LSD-rus, og Guppyene mener jeg er fiskeverdens svar på fredselskende, livlige og tillitsfulle hippier, så det passer jo bra!)
Så Trond, hold Eplesneglene sammen med Guppyene, det blir suksess!
Hvis du skal ha algespisere sammen med Blåguramiene, så er Ancistrus fine. Det ser ikke ut til at noen tør å mobbe dem hos meg.