Cory og reker

Heisann!

Leker meg litt med forskjellige muligheter jeg kanskje har, og lurer på om kirsebærreker kan gå sammen med cory (aeneus)? Eller vil de bli sett på som en passe lunsj-snack?

Har søkt litt, men virket som det eneste som ble omtalt var cory-yngel. Mine er ganske store, men ikke fullvoksne (enda). Rekene får selvfølgelig masse javamose, men ser vel ikke på det som idiotsikkert heller!

Har noen erfaringer så blir jeg glad
Jeg har hadd Corydoras Aeneus i lag med kirsebærreke yngel og voksne og det gikk helt bra
reker og corydoras går bare fint=) jeg hadde kirsebær reker med store cory og ingen ble borte=)
Hurra!!

Tusen takk for svarene. Akkurat det jeg håpet på

Hentet noen nydelige reker i går, tenkte de skulle få bo i 30-literen. Men så tenkte jeg at det hadde jo vært moro om de kunne bo i 110-literen istedet.. få litt mer "danseplass". Hehe.

Men vil jo ikke miste de søte små, heller!

Noe spesielt jeg bør passe på ang. gjemmesteder?
Har ganske så mye mose (mye for meg i hvert fall)... rundt 15 x 15 cm som de har å leke seg i

Forresten.. hadde dere andre fisker i karet? Nysgjerrig på hva andre får til å fungere uten å ta store risikoer, for det er jeg ikke så interessert i å ta...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap