Hvor store bør eplesnegler være for salg?

jeg vil kjøpe eplesnegler, men er usikker på hvilken størrelse de bør ha før jeg kan få dem i posten.

jeg kjøpte noen veldig små rosa. det var 120kr i døde snegler, og jeg vil ikke gjøre den tabben igjen.
Skal ikke være noe problem å kjøpe små snegler alså..
kanskje du bare var veldig uheldig.. var de pakka skikkelig?
Nillomien
Skal ikke være noe problem å kjøpe små snegler alså.. kanskje du bare var veldig uheldig.. var de pakka skikkelig?

melkepakke og avispapir, var kalt ute og det tok 3 dager i posten. de var ganske små.
Hvor lenge fikk lov til å være i karet før du kastet dem?
For med tre dager underveis,så tar det tid før de begynner å bevege seg.
frosken
Hvor lenge fikk lov til å være i karet før du kastet dem? For med tre dager underveis,så tar det tid før de begynner å bevege seg.

har ikke kastet, de er forsvunnet, og jeg ser noen tomme skal nå og da.
Da har de i hvertfall fått sin sjanse.
Når det er tomme skall er de døde,ingen tvil om det

Det ble kanskje for kaldt,men da tror jeg de ville frosset i transporten uansett størresle.

Man sender ofte snegler i mange forskjellige størrelser. Jeg har solgt snegler som har vært nedi 0,5 cm og jeg har gjort kjøper oppmerksom på det, og det har vært deres valg når jeg har sendt så små. Har ofte sendt med noen ekstra i de tilfellene. De tåler og bli sendt fordi om de er små men de tåler ikke kulde så om de blir liggende en halv time i postkassen så kan det være gjort. Mindre hvis det er kuldegrader. De skal også tåle 3 dager i postgangen. Jeg har sendt til flere i sverige og det har gått bra det også. Hvis du skal kjøpe snegler så kan du oppgi størrelsen du ønsker de skal være på. Det skal ikke være noe problem.
de ble hentet med en gang i postkassen.

det var kanskje deg jeg kjøpte oss, men jeg vet ikke.

så tåler de små også å bli sendt?
Det var ikke meg du kjøpte av. Fikk en forespørsel fra deg men fikk aldri tilbakemelding om du skulle ha de.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap