Eplesneglekanibal?!

Kan noen forklare meg hvorfor det ser ut som om min ene store eplesnegle spiser på en av de små rett som det er?

Det høres kanskje rart ut og det kan jeg si meg enig i, men det ser virkelig ubehagelig ut for dem begge, så jeg lurer på om det da er noe jeg må gjøre noe med..
Uten bilder er det vanskelig å si, men det høres ut som knu....., spør du meg
Nei de .....ler. He he
SoVe
Nei de

Nei de... Hva da?
tender
[QUOTE=SoVe]Nei de

Nei de... Hva da?

Hmm. Prøv å sette sammen ordene. Psst Det med prikker bak og det med prikker foran. Gi en lyd om du ikke forstod den.. He he
jeg tror de de prøver å si er at de parrer seg....

har ikke hørt om sneglekanibaler før...
SoVe
[QUOTE=tender][QUOTE=SoVe]Nei de

Nei de... Hva da?

Hmm. Prøv å sette sammen ordene. Psst Det med prikker bak og det med prikker foran. Gi en lyd om du ikke forstod den.. He he

He-he... Tok den ja...Virker som om eplesneglene dine bedriver noe langt mer fornuftig enn oss, på denne tiden av døgnet
HAr også tenkt på muligheten for at det kan være et parringsforsøk, men det virka ikke helt logisk for meg. Den store er vel dobbelt så stor som de små og de ser mer ut som en ridetur på skallet.

Skal prøve å få tatt noen bilder neste gang jeg ser det, så får dere se.
SnittLeif
HAr også tenkt på muligheten for at det kan være et parringsforsøk, men det virka ikke helt logisk for meg. Den store er vel dobbelt så stor som de små og de ser mer ut som en ridetur på skallet.

det er ikke størrelsen det kommer an på, vet du
tender
[QUOTE=SnittLeif]HAr også tenkt på muligheten for at det kan være et parringsforsøk, men det virka ikke helt logisk for meg. Den store er vel dobbelt så stor som de små og de ser mer ut som en ridetur på skallet.

det er ikke størrelsen det kommer an på, vet du Nei, det er meter i sekundet :P
SnittLeif
....de ser mer ut som en ridetur på skallet.

Kanskje den haiker..
SnittLeif
[QUOTE=tender]det er ikke størrelsen det kommer an på, vet du :)
Nei, det er meter i sekundet :P

Individuellt, det også! På godt og vondt. Avhengig av hvilken part som uttaler seg
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap