Hvordan sende jeg snegle?

hei jeg lure på hvordan jeg kan sende snegle og hvor mye det vil koster?
Jeg sender masse snegler og kan fortelle deg hvordan jeg gjør det. Først tar jeg en pose gjerne dobbel med litt vann i. Knyter igjen sånn at det blir litt luft i posen også. Deretter har jeg papir rundt med bobleplast utenpå der. Tilslutt tar jeg mye avispapir og ruller rundt pakken. Etterpå stapper jeg pakken oppi en melkekartong og teiper godt igjen. Skriver navn og adresse utenpå melkekartongen. Er pakken under 100 g koster det 14 kr men det er sjelden den blir. Over 100 g koster det 23 kr og det er det som det vanligvis koster. Er sneglene veldig store eller mange bør du vurdere å sende de i flere sendinger. Sånn gjør jeg det og det funker veldig fint.
takk for svaret, det skal jeg prøve.

hvor langt tid tar det?
Jeg sendte snegler i går og har fått tilbakemeldinger om at de er mottatt i dag. Det kan ta to dager også.
Hvordan i all verden klarer du å få så mye emballasje oppi en melkekartong ?

Sender og snegler i melkekartong men emballasjen har jeg utenpå. Bruker du veldig små poser ? Regner med at sneglene at det er små snegler du sender. Ble bare litt nyskjerrig
Jeg har alltid fått sneglene i små poser der alt er emballert i kartongen. Det dreier seg selvsagt om små snegler da.
Jeg sender både store og små snegler på den måten og det går kjempefint det. Det finns jo store og små melkekartonger også. Posene jeg bruker er 1liter og 3 liters.
Har også hørt at noen sender reker i 1/2 liters flasker, men vet ikke hvordan dette er for rekene, men emballasjen er jo holdbar, slipper å bli most i postgangen.
OK ,da regner jeg med at du bruker store kartonger
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap